Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سرورهای No Man’s Sky جهت مبارزه با نسخه‌های لورفته دوباره راه‌اندازی خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  No-Mans-Sky.jpg]

طبیعتا مطلع هستید که به‌تازگی نسخه‌هایی غیر رسمی از No Man’s Sky به بیرون درز یافته‌اند و برخی بازیکنان قادر به تجربه‌ی آن شده‌اند، اما هلو گیمز دوست دارد تا همگان بازی را در یک زمان تجربه کنند و از این رو، سرورهای این بازی را درست قبل از انتشار رسمی‌اش باری دیگر راه‌اندازی خواهد کرد. در ادامه همراه گیمفاباشید.

رمزگذار No Man’s Sky، هری دنهولم در توئیتر گفته است:

نقل‌قول: سرورها یکشنبه حذف و پاک‌سازی خواهند شد.

این حرکت، جوابی به کسانی است که نسخه‌های غیر رسمی و لورفته‌ی No Man’s Sky را تهیه و تجربه کرده‌اند. هری همچنین مثالی زده که وب‌سایت کوتاکو نام یکی از سیاره‌های بازی را فاش کرده بود و بعد از عرضه‌ی رسمی‌اش باید آن را جمع و جور کند.

راه‌اندازی مجدد سرورهای No Man’s Sky، فقط دستاوردها و اکتشافات شما در قسمت آنلاین را تحث تاثیر قرار می‌دهد و برروی فایل‌های ذخیره‌ی اصلی تاثیری ندارد. از این رو، اگر زودتر از انتشار رسمی این بازی را تهیه کرده‌اید، از بابت راه‌اندازی مجدد سرورها نگران نباشید.

برخی از وب‌سایت‌های بزرگ موفق به دریافت No Man’s Sky زودتر از عرضه‌ی رسمی‌اش شده‌اند، اما مشخص نکرده‌اند که از کجا این نسخه‌های لورفته را خریداری کرده‌اند، ولی به احتمال زیاد، خرده‌فروشی‌های بزرگ اقدام به چنین کاری نمی‌کنند.

به‌هرحال، همه‌ی ما طرفداران و صدالبته منتقدین باید تا عرضه‌ی رسمی No Man’s Sky طی چند روز دیگر صبر کنیم و هلو گیمز که تلاش زیادی کرده، طبیعتا دوست ندارد تا زحماتش به باد برود. این استودیو همچنین درحال کار برروی بهینه‌ساز روز اول No Man’s Sky است تا هم ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند و هم بسیاری از باگ‌ها و مشکلات را حل کند و بهبود ببخشد.