Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Resident Evil 7 – گیاهان سبز هنوز هم برای بازیابی سلامتی وجود دارند | تصویر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Resident-Evil-7-Biohazard-1-250x152.jpg]

شرکت کپکام به عنوان سازنده و ناشر بازی Resident Evil 7، در جدیدترین اخبار خود پیرامون این عنوان، اقدام به انتشار تصویری جالب توجه از آیتم‌های مخصوص سلامتی کرده است. برای تماشای آن با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.
با توجه به تصویری که در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید، می‌شود گفت که هنوز هم گیاهان سبز رنگ مانند دیگر عناوین Resident Evil، برای بازیابی سلامتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در این تصویر علاوه بر گیاه و معجون، یک نکته عجیب به چشم می‌خورد و آن هم سکه است.
در توضیحات تصویر، گفته شده که این آیتم‌ها مخصوص بازیابی سلامتی هستند اما خود کپکام هم به شکلی جالب در رابطه با سکه صحبت کرده و گفته است که “سکه اینجا چکار می‌کند؟”. دلیل وجود چنین آیتمی در میان لوازم مخصوص سلامتی بسیار عجیب است و باید ببینیم که دقیقا سکه به چه دردی خواهد خورد.
وقایع داستانی بازی Resident Evil 7 در کشور آمریکا و عصری مدرن دنبال می‌‌شود که بعد از اتفاقات Resident Evil 6 است. این عنوان که تاکنون ۶۵ درصد مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، اولین بازی اصلی در سری است که نویسنده آن یک فرد غربی می‌باشد. Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.
[تصویر:  resident-evil-7-healing-201x200.jpg]