Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیل اسپنسر: Blue Dragon به سیستم پشتیبانی از نسل قبل اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Blue-Dragon.jpg]

از پاییز سال گذشته که قابلیت پشتیبانی از نسل قبل کنسول ایکس‌باکس‌وان معرفی شده، عناوین زیادی به آن اضافه شده‌اند و این روند هم به‌سرعت انجام می‌شود. با این حال، از آغاز این پروژه همیشه سوالاتی مبنی بر افزوده‌شدن بازی‌های چند دیسکی بوده که به‌تازگی، تایید شده Blue Dragon که از این دسته عناوین است، به سیستم پشتیبانی از نسل قبل اضافه خواهد شد.

بازی‌های زیادی وجود دارند که در قالب دی‌وی‌دی و چند دیسک برای کنسول نسل هفت ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه شده‌اند. در این زمینه، بازی‌های طولانی نقش آفرینی بیشتر از بقیه‌ی عناوین چند دیسکی هستند و اغلب چنین بازی‌هایی در چند دیسک ارائه می‌شوند. یکی از این دسته عناوین، Blue Dragon است که افراد زیادی خواهان اضافه‌شدن آن به سیستم پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس‌وان هستند.

در شبکه‌ی توئیتر، یکی از طرفداران Blue Dragon، فرصت را غنیمت شمرده تا بفهمد که آیا این بازی به سیستم پشتیبانی از نسل قبل اضافه می‌شود یا خیر که رئیس بخش ایکس‌باکس، فیل اسپنسر معروف جواب داده است:

نقل‌قول:
من اجازه‌ی جواب‌دادن ندارم، اما باید بگویم که بله.

با توجه به فیل اسپنسر، شاهد Blue Dragon در سیستم پشتیبانی از نسل قبل خواهیم بود، اما زمان آن نامشخص است. ممکن است که به‌زودی این بازی به سیستم اضافه شود و یا خیر، باید مدت زمان زیادی منتظرش باشیم.