Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: همکاری شرکت سگا و دیپ سیلور در انتشار چند عنوان ژاپنی در اروپا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  sega-logo-wide-ds1-670x377-constrain.jpg]
شرکت سگا طی اطلاعیه‌ای اعلام نمود که در آینده چند عنوان را بصورت فیزیکی و دیجیتالی در اروپا عرضه خواهد کرد، این کار با همکاری شرکت دیپ سیلور، ناشر بازی‌های مطرحی چون Saints Row The Third ،Dead Island و Mighty No. 9 صورت خواهد گرفت و شامل عناوینی چون ۷th Dragon 3 Code: VFD ،Shin Megami Tensei 4: Apocalypse و Persona 5 خواهد شد.

این اطلاعیه همچنین توضیح می‌دهد که چرا سگای اروپا برای انتشار این عناوین مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در این اطلاعیه آمده است:
نقل‌قول:
در اروپا ما دارای نمایندگی هستیم اما آنها سرگرم تجارت خود هستند و یک واحد تجاری محسوب می‌شوند. سگای اروپا تمرکز خود را برروی عناوین غربی ما معطوف کرده است، عناوین غربی که توسط استودیوهای کریتیو اسمبلی، رلیک اینترتیمنت، اسپورتس اینتراکتیو و همکاری سایر استودیو‌ها مانند پلی‌اسپورت گیمز ساخته می‌شوند.
اکثر این بازی‌ها برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند. ما شاهد پیشرفت سگای اروپا در امر تجارت دیجیتالی طی سال‌های گذشته بوده‌ایم. برای هر مجموعه‌ای که توسط سگای اروپا برای عناوین غربی ما منتشر می‌شود، همکاری با شرکت دیپ سیلور وجود دارد تا آن عناوین به بازارهای غربی راه یابند. این همکاری در حال حاضر بدلیل عرضه عناوین ژاپنی آن هم بصورت فیزیکی در غرب سنگین‌تر نیز شده است.
هنوز از زمان عرضه عناوین گفته شده در غرب اطلاعاتی در دست نیست اما پیش از این شاهد این پرسش از سوی طرفداران شرکت سگا بوده‌ایم که آیا قصد عرضه عناوین ژاپنی در غرب را دارند یا خیر. این شرکت در اطلاعیه اخیر خود اعلام نمود:
نقل‌قول:
ما در حال حاضر آماده ارائه تاریخ‌های عرضه‌ای برای عناوین گفته شده نیستیم اما در نهایت قادر هستیم که به کلیه طرفداران خود در اروپا بگوییم “ما برروی عرضه عناوین ژاپنی در اروپا کار کرده‌ایم و اکنون قادر هستیم که به سوال شما پاسخ دهیم.”