Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آموزش گرفتن ت.خم مرغ شانسی در Pokeman Go به تعداد نامحدود-بدون ردیابی و بن شدن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام،حتماً شما هم مثل من از زمان نصب کردن این بازی جذاب و مهیج بد جوری پاش نشسته اید و دارید بازی می کنید.الحق و الانصاف خیلی بازیش قشنگه.من یکی که نمیتونم کنارش بزارم.حتی اگه فیلترش کنن،با فیلترشکن به بازی کردنش ادامه میدم.امروز میخوام بهتون توی فقط 5 دقیقه یاد بدم که چطوری هر چند تا که دوست دارید،ت.خم مرغ شانسی به دست بیارید.این روش نه روت نیاز داره و نه هک حساب میشه.پس خیالتون راحت.هی وقت بن نمی شید.خب شروع می کنیم.

[تصویر:  169.jpg]

1-ابتدا بازی خود را اجرا نمایید و مطمئن شوید در اتصال به سرور هیچگونه مشکلی مثل افت سرعت و ... وجود نداشته باشد.شما باید حداقل یک ت.خم مرغ شانسی داشته باشید.همین یک عدد تخم مرغ شانسی را استفاده کنید.

[تصویر:  pokemon-go-set-incense.jpg]

2-از بازی خارج شوید.وارد تنظیمات گوشی یا تبلت خود شوید.قسمت Date and time را پیدا کنید و رویش ضربه بزنید.

3-تیک گزینه Automatic time setting(Use network time) را بردارید.زمان را در همین حال به 25 الی 30 دقیقه قبل باز گردانید.مثلاً 26 دقیقه قبل.

4-وارد بازی شوید و خواهید دید که 1 عدد ت.خم مرغ شانسی مصرف شده باز گشته است!سپس مجدداً آن را مصرف کنید.وارد تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی شوید.تیک Automatic time setting(Use network time) را بزنید.سپس وارد بازی شوید.مجدداً خارج شوید و مرحله سوم را دوباره انجام دهید.

امیدوارم این روش مورد استفاده شما قرار بگیرد.