Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی ایرانی روبوبمب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام خدمت دوستان عزیز گیمفا

بازی "روبوبمب" یک بازی برای پلتفرم اندروید هست که به تازگی از کافه بازار منتشر شده است.
سبک بازی ترکیبی از دو سبک ماجراجویی و آرکید است و سبک آرت یا گرافیک اون هم پیکسل آرت امروزی و مدرنه.

بازی "روبوبمب" حاصل تلاش تمام وقت تیم ما یعنی تیم 2DCronies به مدت 4 ماه هست.

میتونید توضیحات بازی به همره تصاویر و تریلر بازی و لینک دانلود را در پایین مشاهده کنید.



[تصویر:  t5lm_menu2.png]
 
معرفی بازی :
ماجرای بازی درباره ی دو تا ربات است که اولی اسمش "روبو" است و دیگری "بمب".
"روبو" یک ربات پرنده بامزه و جذاب است که به خاطر اتفاقاتی یک ربات انفجاری یا همون "بمب"داخلش میفته و از ترس اون به داخل چاهی که به بلند ترین سیستم لوله شهر وصل میشه سقوط میکنه . حالا روبو باید از این مشکل جون سالم به در ببره چرا که اگه به جایی برخورد کنه بمب منفجر میشه!!!!
 
این شمایید که باید تو این ماجرای بامزه-هیجان انگیز و خطرناک کمکش کنید و نهایت تمرکز و دقتتونو به کار ببرید تا انفجاری رخ نده . بازی از چندین محیط و موانع مختلف تشکیل شده و شامل مراحل تمرکزی-سرعتی و معمایی میشه .
 
 
تریلر بازی :
 
http://www.aparat.com/v/d8tRo
 
 
تصاویر بازی :
 
[تصویر:  980y_14.png]

[تصویر:  4iv7_10.png]

[تصویر:  52s3_16.png]
 
 
برای اطلاعات بیشتر درباره ی بازی و هم چنین دریافت اون لطفا به لینک زیر مراجعه کنید.
لینک تهیه ی بازی از کافه بازار:
 
https://cafebazaar.ir/app/com.twoDCronies.roboBomb/?l=fa
 
از توجه شما ممنونم
محمد رضا یوسفی راد : تهیه کننده و طراح بازی
 
سلام دوست خوبم. خسته نباشی. میخوام یک توصیه خیلی مهم بهت بکنم، من و تیممون تقریبا دو هفته زمان صرف کردیم که ببینیم چه مدل درآمدی ای در بازی های اندروید بیشترین بازدهی رو داره. با بررسی یک سری منابع اطلاعاتی خارجی و ایرانی به چند نتیجه رسیدیم که در ادامه میگم.

اولین نتیجه، بازی رایگان که دارای یک سیستم تبلیغاتی خوب و پرداخت درون برنامه ای مناسب و هوشمندانه هست درآمدش خیلییی خیلییی خیلییی بیشتر از بازی های پولی هست. در ضمن یک بازی پولی میتونه یک بار برای شما چند ملیون تومن پول دربیاره ( که باید خیلیی خوب باشه که دربیاره) اما یک بازی رایگان که تبلیغات و پرداخت درون برنامه مناسب داره، اگه نرخ بازگشت کاربر به برنامه بالا باشه و بازی مرتبا آپدیت بشه میتونه یک سال دو سال سه سال هر ماه یا بگم هرروز یه درآمد بالایی رو برای شما داشته باشه.

نکته بعدی این که طبق بررسی ها تو همین برنامه های رایگان که از تبلیغات و خرید درون برنامه استفاده میکنن تقریبا 90 درصد درآمد از تبلیغات و 10 درصد پرداخت درون برنامه اس. پس تبلیغات اگه جوری باشه که کاربر برای دیدنشون یه انگیزه ای داشته باشه مثلا 50 تا سکه بگیره اگه یک تبلیغ ویدیویی ببینه ( و بازی هم خوب باشه) میتونه بهترین مدل درآمد باشه. اما تبلیغات تنها ام نه. چون تبلیغات در کنار پرداخت درون برنامه ای جلوه بهتری داره . چرا؟ چون که کاربر میبینه اون سکه هایی که باید با پول بخره رو میتونه با دیدن یک تبلیغ راحت بگیره.

موفق و سربلند باشید.
(09-04-2016, 01:55 PM)Moien_fr نوشته است: [ -> ]سلام دوست خوبم. خسته نباشی. میخوام یک توصیه خیلی مهم بهت بکنم، من و تیممون تقریبا دو هفته زمان صرف کردیم که ببینیم چه مدل درآمدی ای در بازی های اندروید بیشترین بازدهی رو داره. با بررسی یک سری منابع اطلاعاتی خارجی و ایرانی به چند نتیجه رسیدیم که در ادامه میگم.

اولین نتیجه، بازی رایگان که دارای یک سیستم تبلیغاتی خوب و پرداخت درون برنامه ای مناسب و هوشمندانه هست درآمدش خیلییی خیلییی خیلییی بیشتر از بازی های پولی هست. در ضمن یک بازی پولی میتونه یک بار برای شما چند ملیون تومن پول دربیاره ( که باید خیلیی خوب باشه که دربیاره) اما یک بازی رایگان که تبلیغات و پرداخت درون برنامه مناسب داره، اگه نرخ بازگشت کاربر به برنامه بالا باشه و بازی مرتبا آپدیت بشه میتونه یک سال دو سال سه سال هر ماه یا بگم هرروز یه درآمد بالایی رو برای شما داشته باشه.

نکته بعدی این که طبق بررسی ها تو همین برنامه های رایگان که از تبلیغات و خرید درون برنامه استفاده میکنن تقریبا 90 درصد درآمد از تبلیغات و 10 درصد پرداخت درون برنامه اس. پس تبلیغات اگه جوری باشه که کاربر برای دیدنشون یه انگیزه ای داشته باشه مثلا 50 تا سکه بگیره اگه یک تبلیغ ویدیویی ببینه ( و بازی هم خوب باشه) میتونه بهترین مدل درآمد باشه. اما تبلیغات تنها ام نه. چون تبلیغات در کنار پرداخت درون برنامه ای جلوه بهتری داره . چرا؟ چون که کاربر میبینه اون سکه هایی که باید با پول بخره رو میتونه با دیدن یک تبلیغ راحت بگیره.

موفق و سربلند باشید.

سلام دوست عزیز
ممنون از محبت شما وممنون از توصیه ها و راهنمایی شما

گفته های شما در رابطه با فروش و درآمد بلند مدت درون برنامه ای ها  کاملا صحیح است

البته با توجه به این که سبک بازی مرحله ای است و آیتمی برای فروش ندارد درون برنامه ای عرضه نشد البته می توان درون برنامه ای را برای باز کردن مراحل گذاشت اما ترجیح دادیم به این سبک باشد 
یک دلیل دیگر هم این است که بنده موافقت چندانی با سبک درون برنامه ای ندارم چرا که فکر میکنم سبک های درآمد رایگان با تبلیغات و درون برنامه ای به مرور زمان باعث میشوند تا بازی ها در ذهن مخاطب به عنوان یک کالای رایگان شناخته شوند و یا کالایی که ساختش آسان است درحالی که ساخت بازی کار زمان بر سختو طاقت فرسایی است
و اکثر بازی های درجه یک مرحله ای و ماجراجویی مانند لیمبو و ...که همین الان در فروشگاه های اندروید دنیا مانند فروشگاه گوگل هستند هم به سبک فروشی عرضه میشوند.

با سپاس فراوان
(09-04-2016, 04:03 PM)ArkhamKnight نوشته است: [ -> ]
(09-04-2016, 01:55 PM)Moien_fr نوشته است: [ -> ]سلام دوست خوبم. خسته نباشی. میخوام یک توصیه خیلی مهم بهت بکنم، من و تیممون تقریبا دو هفته زمان صرف کردیم که ببینیم چه مدل درآمدی ای در بازی های اندروید بیشترین بازدهی رو داره. با بررسی یک سری منابع اطلاعاتی خارجی و ایرانی به چند نتیجه رسیدیم که در ادامه میگم.

اولین نتیجه، بازی رایگان که دارای یک سیستم تبلیغاتی خوب و پرداخت درون برنامه ای مناسب و هوشمندانه هست درآمدش خیلییی خیلییی خیلییی بیشتر از بازی های پولی هست. در ضمن یک بازی پولی میتونه یک بار برای شما چند ملیون تومن پول دربیاره ( که باید خیلیی خوب باشه که دربیاره) اما یک بازی رایگان که تبلیغات و پرداخت درون برنامه مناسب داره، اگه نرخ بازگشت کاربر به برنامه بالا باشه و بازی مرتبا آپدیت بشه میتونه یک سال دو سال سه سال هر ماه یا بگم هرروز یه درآمد بالایی رو برای شما داشته باشه.

نکته بعدی این که طبق بررسی ها تو همین برنامه های رایگان که از تبلیغات و خرید درون برنامه استفاده میکنن تقریبا 90 درصد درآمد از تبلیغات و 10 درصد پرداخت درون برنامه اس. پس تبلیغات اگه جوری باشه که کاربر برای دیدنشون یه انگیزه ای داشته باشه مثلا 50 تا سکه بگیره اگه یک تبلیغ ویدیویی ببینه ( و بازی هم خوب باشه) میتونه بهترین مدل درآمد باشه. اما تبلیغات تنها ام نه. چون تبلیغات در کنار پرداخت درون برنامه ای جلوه بهتری داره . چرا؟ چون که کاربر میبینه اون سکه هایی که باید با پول بخره رو میتونه با دیدن یک تبلیغ راحت بگیره.

موفق و سربلند باشید.

سلام دوست عزیز
ممنون از محبت شما وممنون از توصیه ها و راهنمایی شما

گفته های شما در رابطه با فروش و درآمد بلند مدت درون برنامه ای ها  کاملا صحیح است

البته با توجه به این که سبک بازی مرحله ای است و آیتمی برای فروش ندارد درون برنامه ای عرضه نشد البته می توان درون برنامه ای را برای باز کردن مراحل گذاشت اما ترجیح دادیم به این سبک باشد 
یک دلیل دیگر هم این است که بنده موافقت چندانی با سبک درون برنامه ای ندارم چرا که فکر میکنم سبک های درآمد رایگان با تبلیغات و درون برنامه ای به مرور زمان باعث میشوند تا بازی ها در ذهن مخاطب به عنوان یک کالای رایگان شناخته شوند و یا کالایی که ساختش آسان است درحالی که ساخت بازی کار زمان بر سختو طاقت فرسایی است
و اکثر بازی های درجه یک مرحله ای و ماجراجویی مانند لیمبو و ...که همین الان در فروشگاه های اندروید دنیا مانند فروشگاه گوگل هستند هم به سبک فروشی عرضه میشوند.

با سپاس فراوان
ببین شما از سیستم aptopia استفاده کردی؟   ما توسط اون سیستم درآمد خیلیی از بازی های مشهور دنیا رو بررسی کردیم. نتیجه اینه که بازی ها رایگان از بازی های پولی درآمد بیشتری دارن. این رو با قطعیت و هزارتا دلیل و مدرک خواستی میگم.

شما میگی بازی ساز زحمت میکشه، وقت میزاره و چیزا دیگه و باید مزد این کارش رو بگیره. خب منم میگم بگیره. اما شما الان یه بازی رو پولی بزاری مثلا یه بازی سه بعدی خییلیی خوب. مثلا 200 میلیون فروش بره با قیمت 2 هزار تومن. اما بازی که اگه پولی باشه 100 هزار نفر بگیرن ( تو بازار نداشتیم هنوز) اگه رایگان باشه راحت بیشتر از 500 هزار نفر تا یک میلیون نفر میگیرن و از اون جمعیت درآمدی حدود روزی 3 تا 5 میلیون تومن به صورت تخمینی درمیاد و حتی بیشتر هم داریم.( بازی هی تاکسی در حال حاضر روزی حدود 3 تومن درآمد داره) حالا ببین که این بازی اگه آپدیت خوب بشه شما رایگان بزاری بیشتر درمیاری یا پولی بزاری؟

در ضمن بازی های قوی دنیا که میگی به سبک پولی گذاشته میشن باید بدونی که چند هزار دلار فقط برای تبلیغاتشون هزینه میکنن که اینطوری هم فروخته میشن. 
:)))
حرف شما صحیح است
منظورم درباره ای این بود که علاقه ای به این که همه به این سبک روی میاورند ندارم چرا که این طوری  صنعت  بازی در بین دید مخاطب نمایی رایگان پیدا میکند و ممکن است ارزش صنعت بازی به مرور کم شود در دید مردم.
اما در رابطه با فروش حرف شما صحیح است و ناچارا خیلی بازی ها مجبورند به همین سبک کار کنند و به مرور رو به افزایش است.
ممنون