Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان بازی The Order: 1886 از آینده این عنوان می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
The Order: 1886 در حالی عرضه شد که عضوی از یک پروژه و داستان  بلند مدت بود و در واقع قرار بود به یک فرانچایز قدرتمند و چند قسمتی تبدیل شود اما پس از عرضه بازی و مواجه شدن با بازخوردها و نظرهای منفی بسیاری از بازی‌بازان و منتقدان، سونی و استودیوی Ready at Dawn در مورد آینده بازی صحبتی نکردند و سکوتی طولانی در این مورد به وجود آمد. حال، به تازگی کارگردان بازی The Order: 1886 به تازگی در مورد آینده این عنوان توضیحاتی را ارائه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

به تازگی کارگردان عنوان The Order: 1886، آقای Ru Weerasuriya در یک مصاحبه با وب‌سایت Game Imformer بیان کرده است که احتمالا در آینده نیز شاهد عنوانی دیگر در فرانچایز The Order باشیم.
نقل‌قول:
بهترین راه برای پاسخ دادن به این سوال بدون لو دادن چیزی… چگونه بگویم… آینده‌ای وجود خواهد داشت؟ بله. این آی‌پی آینده دارد. قطعا برروی این آی‌پی بنایی ساخته خواهد شد. این آینده چیزی است که ما از روز اول ساخت و کار برروی پروژه در نظر گرفته بودیم و در سر داشتیم…. خط داستانی بزرگ‌تری در کار است. این یک داستان بزرگ است که پیش می‌رود و بزرگ تر از خط داستانی خلق شده تا کنون است. بنابراین قطعا پایه‌هایی برای این آی پی وجود دارد.
از آقای Ru Weerasuriya سوال شد که سونی چه زمانی می‌خواهد ادامه آی‌پی را عرضه کند اما ایشان اطلاعی در اختیار ما قرار ندادند.
نقل‌قول:
خب، شما باید این را از سونی بپرسید.
شاید بازی The Order: 1886 گیم‌پلی بیش از حد خطی و بدون نوآوری داشت اما قطعا داستان آن پتانسیل بالایی دارد و می‌توان عناوین دیگری بر اساس آن منتشر کرد. با همه این تفاسیر همه می‌خواهیم که سونی نسخه دوم این بازی را با درس گرفتن از نسخه اول بسازد و بازی‌بازان را راضی کند.
[تصویر:  the-order-18861.jpg]