Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نمرات عنوان Titanfall 2 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  TitanFall2-2-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

تنها چندروز دیگر تا زمان عرضه عنوان موردانتظار Titanfall 2 باقی مانده است. بسیار در انتظار تجربه دومین نسخه از این سری محبوب هستند. حال نقدها و بررسی‌های مطبوعات از Titanfall 2 انتشار یافته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

استودیوی خوش ذوق ریسپان اینترتیمنت نشان داده که می‌تواند فرمول موفق خود را ادامه دهد. در ادامه نگاهی به نمرات منتشر شده می‌اندازیم. توجه داشته باشید که در صورت انتشار نمرات جدید، پست به‌روزرسانی می‌شود.
نقل‌قول:
دومین نسخه از سری Titanfall آن ادامه‌ای که سری استحقاقش را داشت نیست اما Titanfall 2 عنوانی‌ست که در کنار بهبود فرمول نسخه قبلی، بخش داستانی فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

GameSpot: 9/10
نقل‌قول:
Titanfall 2 بازی است که استودیوی ریسپان اینترتیمنت باید در سال ۲۰۱۳ عرضه می‌کرد. این عنوان نه تنها مشکلات نسخه قبلی را حل کرده بلکه توانسته بهبودهای بسیار عالی را نیز در آن وارد کند. مدل‌های جدید تایتان درکنار بخش داستانی هیجان انگیز و نبرد جذاب تایتان‌ها، Titanfall 2 به ادامه فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

Everyeye.it: 8.7/10
JeuxActu: 8.5/10
NZGamer: 8.5/10
USgamer: 8/10
نقل‌قول:
تجربه بخش داستانی Titanfall 2 لذت بخش خواهد بود اما متاسفانه بازی کوتاه است و ارزش کلی محتوای بازی نسبت به قیمتی که عرضه شده کمی زیاد است. تمام چیزی که این بازی نیاز دارد چند نقشه و ماد دیگر است.



[تصویر:  Screen-Shot-2016-10-24-at-20.33.47-768x296.png]

گیمفا/امیرحسین دهنوی 
1 درصد هم فکر نمیکردم به این خوبی بشه، 83 این طرفا مد نظرم بود، امسال شوترها خیلی خوب دارن غوغا میکنن، فک نکنم COD IW هم از نظر متا کم بیاره...