Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Tomorrow Children یک عنوان رایگان خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان The Tomorrow Children که از تاریخ ۶ سپتامبر برروی سرویس دسترسی زود هنگام قرار گرفته است، قرار است امروز به صورت رایگان در شبکه پلی‌استیشن منتشر شود. این خبر را سازنده بازی، Q-Games اعلام کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

در کنار عرضه بازی، بسته‌های اضافی نیز منتشر خواهند شد. بسته Frontier مبلغ ۲۰ دلار قیمت دارد و شامل Bourgeoisie papers سطح یک، Arms License سطح یک، لایسنس ابزار، جت پک EagleCorp، سه آواتار و ۵۰۰ دلار فریمن می‌شود. دنبال کنندگان سرویس پلی‌استیشن پلاس نیز از محتوایی انحصاری بهره خواهند برد.
یک کاستوم دیگر وجود دارد که به مناسبت هالووین طراحی شده است و برای همه در دسترس است. این کاستوم از تاریخ ۲۶ اکتبر تا ۲ نوامبر در دسترس بازی‌بازان خواهد بود.
Q-Games همچنین امروز یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی منتشر کرده است که علاوه بر اضافه کردن محتوا، بعضی از بازخورد‌های بازی‌بازان را در بازی پیاده می‌کند. جزیره‌های جدید، ابزار، کاستوم‌ها، قدرت‌ها، کارخانه‌ها و مراحل جدید نیز شامل بازی شده‌اند. یک آیتم به خصوص بازی megaphone نام دارد که به شما اجازه ارتباط بهتر و همکاری قوی تری را می‌دهد.
The Tomorrow Children یک عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ است.
[تصویر:  The-Tomorrow-Children-ds1-670x377-constrain.jpg]