Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نمرات Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تنها چند روز دیگر تا عرضه نسخه کامل بازی Call of Duty: Infinite Warfare باقی مانده و هم‌اکنون منتقدان مانند همیشه چند روز قبل از انتشار بازی، نظر و امتیاز خود برای آن را اعلام کردند.

[تصویر:  2s0770rjaguq.jpg]

تاکنون بازی فقط ۱ نقد دریافت کرده که متاسفانه امتیاز خوبی نیست. به‌زودی نقدها و نمرات بیشتری هم برای بازی منتشر خواهد شد که این پست با تغییر متا و انتشار نمرات بیشتر، به‌روزرسانی می‌شود.
Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. اگر نسخه Legacy یا دیگر نسخه‌های ویژه را خریداری کنید، Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دریافت خواهید کرد.

نمرات:
Impulsegamer: 100/100
نقل‌قول:
یکی از منحصر به‌فردترین تجربه در این سبک در سال ۲۰۱۶ که شامل گیم‌پلی هیجان‌انگیز، داستانی خارق‌العاده و بخش چندنفره جذاب می‌شود. این بازی تاکنون قطعا Call of Duty مورد علاقه من است.
GamesBeat: 93/100
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare یک تجربه گیم‌پلی آشنا از سری Call of Duty را در یک محیط ابتکاری جدید ارائه می‌دهد که باید بازی‌بازانی که از انجام همان مورد قدیمی خسته‌ شده‌اند را خوشنود سازد.
Game Informer: 90/100
Hardcore Gamer: 90/100
God is a Geek: 90/100
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare بسته‌ای بزرگ به‌همراه گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده‌ای را فراهم می‌کند. در اینجا چیزهایی برای همه وجود دارد و برای سرگرم کردن ما تا سال آینده کافی است.
XboxAddict: 87/100
نقل‌قول:
به‌طور کلی Infinite Warfare یک بازی کامل نیست اما این موضوع آن را به یک عنوان بد تبدیل نمی‌کند چراکه هر سه عنصر گیم‌پلی (داستانی، چندنفره و Co-Op) با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا بازی قدرت‌مندی را بسازند که طرفداران و حتی کسانی که طرفدار این سری نیستند هم می‌توانند از آن لذت ببرند و چنین چیزی در سال جاری نباید نادیده گرفته شود.
COGconnected: 86/100
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare تا حد زیادی هم تغییرات زیادی برای این سری اعمال نکرده که حس تازه بودن دهد و فقط تمام چیزهایی که طرفداران این سری عاشق‌شان هستند را باز می‌گرداند و این‌ها شامل یک بخش داستانی هیجان‌انگیز، تجربه عمیق بخش چندنفره و یکی از به یادماندنی‌ترین بخش‌های زامبی که تجربه خواهید کرد می‌شوند.
GamingTrend: 85/100
نقل‌قول:
در حالی که بخش چندنفره بیشتر احساس همان چیزی که در نسخه‌های قبلی دیده بودیم را با ویژگی‌های جدید و رنگ‌های تازه می‌دهد و حالت Zombies in Spaceland هم تجربه‌ای خنده‌دار و مسخره را در دهه ۸۰ فراهم می‌کند، بخش داستانی جایی است که Call of Duty: Infinite Warfare می‌درخشد. اینفینیتی‌وارد سطح مهارت جدیدی از روایت داستان را به وجود آورده که قبلا در این سری دیده نشده بود که به‌همراه اپرای فضایی، این نسخه به یکی از بهترین‌های این سری در چند سال اخیر تبدیل می‌شود.
Multiplayer.it: 85/100
IGN Spain: 83/100
نقل‌قول:
یکی از چند Call of Dutyهایی که بخش داستانی بهتری نسبت به بخش رقابتی خود ارائه می‌دهد. شما در بخش تک‌نفره تجربه عالی و بزرگی را خواهید یافت اما بخش چندنفره به اندازه‌ای که ما انتظار داشتیم، درخشان نیست.
Xbox Achievements: 80/100
Post Arcadet: 80/100
نقل‌قول:
این یک عنوان علمی-تخیلی برای طرفداران Call of Duty است، نه یک Call of Duty برای طرفداران علمی-تخیلی! بنابراین برای خرید خود تصمیم بگیرید.
NZGamer: 80/100
نقل‌قول:
بخش چندنفره بیش از حد آشنا و تکراری به‌نظر می‌رسد اما بخش تک‌نفره، داستانی جالب و متقاعد کننده را تعریف می‌کند.
Attack of the Fanboy: 80/100
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare پر از محتوا است. بخش داستانی، چندنفره و زامبی همگی به بازی اضافه شده‌اند تا شما را برای ساعت‌ها سرگرم کنند. این حالت‌های منحصر به‌فرد شاید اشتباهاتی داشته باشد البته اگر همان گیم‌پلی اکشن همیشگی را می‌خواهید، از ایرادات بخش داستانی می‌توان گذشت. بخش چندنفره حتی با تغییرات بزرگ در محیط و در زمان به ریشه‌های خود وفادار مانده و حالت زامبی‌ هم نکات جالبی را در تجربه شما به روش‌های زیادی ارائه می‌دهد و تجربه Co-Op بسیار خوبی را فراهم می‌کند. در مجموع، Call of Duty: Infinite Warfare یک برنده است! فقط شاید به اندازه‌ای که این سری قبلا پیروز شده بود، برنده نباشد.
GamesRadar+: 80/100
نقل‌قول:
این عنوان یک ساخته کامل نیست اما Call of Duty: Infinite Warfare تغییراتی را در این سری برای ارائه تجربه‌ای دلگرم‌ کننده و هیجان‌انگیز اعمال کرده است.
GameSpot: 80/100
نقل‌قول:
در حالی که هیچ نسخه‌ای از سری Call of Duty نتوانسته به برتری Call of Duty 4: Modern Warfare دست یابد، رفتارهای Reyes و Ethan حداقل به اندازه هر یک از اعمال “Soap” MacTavish و John Price در روزهای اوج این سری به یاد ماندی هستند.
AusGamers: 75/100
Everyeye.it: 75/100
Eurogamer Italy: 70/100
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare تجربه‌ای قوی با روشی استاندارد برای این سبک است. تنها مشکل این است که اینفینیتی‌وارد نتوانسته راهی پیدا کند که بازی را “عالی” بسازد.
Destructoid: 70/100
EGM: 70/100
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare یک قدم به جلو و دو قدم به عقب است. بخش چندنفره همچنان سرگرم کننده بوده اما وجود مشکوک پرداخت‌های درون برنامه‌ای من را نگران نگه داشته است. در بخش داستانی هم اشتباهات بیشتری انجام داده شده که داستان‌سرایی نه چندان جالب آن گیم‌پلی محکم و مستحکم همیشگی این عنوان را تحت اشعاع قرار می‌دهد. حداقل ما یک بخش زامبی داریم که با چیزی که در گذشته دیده بودیم، قابل مقایسه است.
TheSixthAxis: 70/100
Gadgets 360: 60/100
نقل‌قول:
الهام‌ گیری‌های Call of Duty: Infinite Warfare از بازی‌های دیگر آشکار است. تاثیرات Destiny ،Mass Effect و حتی Call of Duty: Modern Warfare همگی دیده می‌شوند. Infinite Warfare مخلوطی از چند چیز است. بخش تک‌نفره بازی به اندازه کافی سرگرم کننده بوده تا بتواند مکانیک‌های گیم‌پلی را از کهنه شدن به دور نگه دارد. در حالی که بخش چندنفره هم یکی از دیگر از حالت‌هایی بوده که خودنمایی می‌کند. اگر شما یکی از طرفداران بسیار زیاد این سری هستید، این عنوان ذهن و فکر شما راجع به این فرانچایز را تغییر خواهد داد اما اگر شما فقط به خاطر نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare تصمیم به خرید آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه آن به صورت جداگانه صبور باشید.
Time: 50/100


متای بازی:


[تصویر:  2016-11-04_085555.png]

  سعید شیخی‌پور ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | گیمفا