Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از عملکرد پلی‌استیشن پرو فاش شد + تصاویر 4k بازی Uncharted 4
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  rSQSi.jpg]

با توجه به برنامه‌های سونی، کنسول پلی‌استیشن پرو در تاریخ 10 نوامبر (معادل پنج‌شنبه، 20 آبان سال جاری) به‌طور رسمی عرضه خواهد شد، ولی یک خرده‌فروش این تاریخ عرضه را زیر سوال برده و در حال حاضر که حدودا یک هفته تا تاریخ رسمی عرضه‌ی این کنسول فاصله داریم، شروع به فروش پلی‌استیشن پرو کرده است. برای اطلاعات بیش‌تر با انجمن گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه شوید. 

این خبر را یکی از کاربران توییتر با نام Juniper Roth در فضای مجازی همراه با چندین عکس از عملکرد پلی‌استیشن پرو و ویدیویی از این کنسول منتشر نمود. این کاربر اطلاعات و جزئیات جالبی همچون زمان بارگذاری بازی‌ها، مقایسه‌ی ابعاد با پلی‌استیشن 4 و میزان صدای تولیدی از طرف کنسول را از پلی‌استیشن پرو منتشر نمود. همچنین وی با اجرای بازی Uncharted 4 در کنسول مذکور و گرفتن تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت 4k از این بازی، عملکرد پلی‌استیشن پرو را نمایان کرد. با توجه به‌گفته‌های این کاربر، سرعت بارگذاری Uncharted 4 در پلی‌استیشن پرو کمی از پلی‌استیشن 4 بیش‌تر بوده است. پلی‌استیشن پرو چپتر ششم Uncharted 4 را در عرض 35 ثانیه و پلی‌استیشن 4 در 40 ثانیه بارگذاری می‌کند. لازم به‌ذکر است که طبق سخنان Juniper، صدای تولیدی پلی‌استیشن پرو بسیار کم‌تر از پلی‌استیشن 4 بوده و به‌سختی می‌توان چیزی شنید. 

نقل‌قول: به‌زودی در یوتیوب و توییچ هم گیم‌پلی بازی‌ها را برای شما قرار خواهم داد؛ Uncharted 4 با کیفیت 4k فوق‌العاده است. 
در نهایت شما را به‌مشاهده‌ی تصاویر 4k بازی Uncharted 4 دعوت می‌نماییم:

[تصویر:  z2IaQ.jpg]

[تصویر:  A0u5K.jpg]

[تصویر:  IfceY.jpg]

[تصویر:  HX5i8.jpg]