Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان The Crew در عرض کم‌تر از ۲ سال، ۱۰ میلیون بازی‌باز داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان مسابقه‌ای آنلاین The Crew به یک موفقیت دیگر دست پیدا کرده است. شرکت یوبی‌ساقت در این هفته اعلام کرد که این عنوان اتوموبیلرانی محیط باز آنلاین، از زمان عرضه خود تا به حال (کم تر از ۲ سال پیش)، ۱۰ میلیون بازی‌باز داشته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

در طول این زمان، بازی‌بازان به صورت آزادانه در سطح ایالات متحده آمریکا به مقدار ۶,۸۳۵,۰۸۳,۱۱۵ مایل (۱۱ بیلیون کیلومتر) رانندگی کردند. شرکت ناشر به این نکته اشاره می‌کند که مسافت طی شده در بازی به اندازه یک سفر به سیاره پلوتو می‌شود. بازی‌بازان در بازی در مجموع ۱۹,۴۳۰ سال از عمر درون بازی برای راننده را گذرانده اند. آمار واقعا فوق‌العاده است.
اگر به این آمار و ارقام علاقه دارید باید ادامه دهم که در مجموع در بازی ۱۵ میلیون تصویر گرفته شده، ۴۵ سال زمان در هوا صرف شده و ۲۰ میلیون دلار پول خرج شده است. همه این آمار را می‌توانید در تصویر اینفوگرافیک زیر که به وسیله یوبی‌سافت منتشر شده است، مشاهده کنید.
عنوان The Crew هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. یک بسته الحاقی جدید با نام Calling All Units برای این عنوان در راه است که در تاریخ ۲۹ نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

[تصویر:  thecrew_infographic_2years_final.jpg]
این بازی خیلی خوب بود و باهاش حال کردم.هم روی پی سی رایگان شد و هم ایکس باکس لایو که این موضوع پلیرهاشو بیشتر کرد.امید وارم نسخه جدیدش ساخته شه چون داستان گیمپلی و ... خوب بود ولی یک سری مشکلات داشت که امید وارم تو نسخه 2 حل شه