Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات به‌روزرسانی بازی Rez Infinite برای پلی‌استیشن ۴ پرو مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز Enhance Games جزئیاتی را در مورد به‌روزرسانی عنوان Rez Infinite برای کنسول جدید سونی، یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو منتشر کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

در زیر می‌توانید موارد بهبود یافته بازی Rez Infinite را در کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو به صورت طبقه بندی شده مشاهده کنید:
  • اگر شما یک صفحه نمایش ۴K داشته باشید، می‌توانید هم از Rez و هم از Area X در رزولوشن ۳۸۴۰x2160 لدت ببرید. به عبارتی کل بازی با رزولوشن ۴K native اجرا می‌شود. تغییر خاصی در تلویزیون‌های ۱۰۸۰p استاندارد به وجود نمی‌آید.

  • برای کسانی که بازی را برروی پلی‌استیشن وی‌آر بازی می‌کنند، می‌توانند این عنوان را با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 به جای رزولوشن ۱۴۴۰x810 که در پلی‌استیشن ۴ معمولی به نمایش درمی‌آید، تجربه کنند. با این حال، رزولوشن نهایی که در هدست واقعیت مجازی نمایش داده می‌شود همان است و تغییری نمی‌کند. رندرینگ پلی‌استیشن ۴ پرو باعث می‌شود هر ذره شفاف تر و مقداری واضح تر به نمایش درآید که اشیا و دشمنان در بازی را واقعی تر جلوه می‌دهد.

  • در جزئیات منتشر شده، نه از قابلیت HDR صحبت شد و نه از بالا رفتن نرخ فریم.
استودیوی Enhance همچنین یک تصویر جالب منتشر کرده است که نشان می‌دهد تفاوت رزولوشن‌های پلی‌استیشن ۴ (سمت چپ) و پلی‌استیشن ۴ پرو (سمت راست) چگونه و تا چه حد است:
[تصویر:  Rez-Infinite-4.png]

پشتیبانی پلی‌استیشن ۴ پرو بازی Rez Infinite در ۱۰ نوامبر، هم زمان با عرضه رسمی کنسول در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو را در زیر مشاهده کنید:

[تصویر:  Rez-Infinite-3.jpg]

[تصویر:  Rez-Infinite-2.jpg]

[تصویر:  Rez-Infinite-1.jpg]