Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mass Effect Andromeda درباره قهرمان شدن است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از بمب خبری عنوان Mass Effect Andromeda در روز N7 که با اطلاعات و نمایش‌های فوق‌العاده‌ای همراه بود، کارگردان بازی، آقای مک والترز (Mac Walters)، به برخی از سوالات طرفداران در توییتر پاسخ دادند که در همین پرسش‌ و پاسخ‌ها اطلاعات جالبی را از بازی به دست آوردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

اول از همه مشخص شد که خواهر و برادر رایدر، یعنی اسکات (Scott) و سارا (Sarah) از فرمانده شپرد کم تجربه تر هستند؛ کسی که از آغاز سری Mass Effect نیز یک قهرمان بود. این داستانی در مورد «قهرمان شدن» است. این اولین ماجراجویی اسکات و سارا خواهد بود. یکی از طرفداران پرسیده است:
نقل‌قول:
به نظر می‌رسد که خواهر و برادر رایدر جوان تر از شپرد در Mass Effect 1 هستند – درست است؟
— E (@coffeewhilesnow) November 8, 2016
والترز پاسخ می‌دهد:
نقل‌قول:
بله. این داستانی در مورد قهرمان شدن است. درباره آن سفر نخست و بزرگ.
— Mac Walters (@macwalterslives) November 8, 2016
به نظر می‌رسد که بایوور بازی را به خوبی آزمایش کرده است و کسانی که با سری Mass Effect نیز آشنایی ندارند می‌توانند با بازی ارتباط برقرار کنند. یکی دیگر از طرفداران می‌پرسد:
نقل‌قول:
برای کسی که تا به حال سه گانه Mass Effect را بازی نکرده، این بازی چقدر قابل دسترسی و درک خواهد بود. آیا ما می‌توانیم به راحتی از دنیای Mass Effect لذت ببریم؟
— Lane Lacy (@LacyLane3484) November 7, 2016
والترز پاسخ می‌دهد:
نقل‌قول:
۱۰۰۰ درصد. این یک شروع تازه است. ما این عنوان را بازی‌بازان جدید بسیاری آزمایش کردیم (و همچنین طرفداران) تا مطمئن شویم که Andromeda یک ورودی یکپارچه به Mass Effect باشد.
— Mac Walters (@macwalterslives) November 7, 2016
آقای والترز در آخر روشن می‌کند که Nexus و آرک‌هایی که در تریلر بازی از آن‌ها صحبت شد، در واقع چیزهای متفاوتی هستند. یکی از طرفداران پرسیده است که:
نقل‌قول:
آیا Nexus از ۴ آرک نام برده شده جدا است؟
— BioFan (@BioFanOfficial) November 7, 2016
والتر پاسخ داده است:
نقل‌قول:
بله. Nexus یک چیز جداگانه است.
— Mac Walters (@macwalterslives) November 7, 2016
عنوان Mass Effect Andromeda در فصل بهار سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
[تصویر:  MassEffect-ds1-670x355-constrain.jpg]