Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Gravity Rush 2 گلد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی استودیو‌ی سونی ژاپن و Project Siren، یعنی عنوان Gravity Rush 2 سرانجام گلد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

همان طور که اشاره شد، امروز خبر رسید که عنوان مورد انتظار Gravity Rush 2 گلد شد. این خبر را کارگردان بازی، آقای کیچیرو تویاما در توییتر منتشر کرد..
نقل‌قول:
کار ساخت GRAVITY DAZE 2* با موفقیت به پایان رسید. تا زمان عرضه بازی یک سری تغییرات و بهبود‌های کوچک انجام خوهیم داد و فکر می‌کنم انیمیشن‌های بازی در آخر بسیار بهتر شوند. لطفا تا ۱۹ ژانویه ۲۰۱۷ منتظر بمانید.*
— 外山圭一郎 (@K_Toyama) November 11, 2016
آقای تویاما همچنین یک ویدیو از گیم‌پلی بدون جاذبه و فوق‌العاده بازی منتشر کردند که طرفداران را بیش از پیش برای تجربه عنوان Gravity Rush 2 مشتاق تر کرد.
همان طور که بسیاری از شما می‌دانید، عنوان Gravity Rush 2 ابتدا قرار بود تا در ماه سامبر سال جاری عرضه شود اما سازندگان تشخیص دادند که مقداری زمان اضافی برای پایان کار ساخت بازی نیاز است. به همین دلیل است که آقای تویاما در توییتر اشاره می‌کند در این مدت باقی مانده برروی بهبود بازی کار خواهند کرد.
عنوان Gravity Rush 2 در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۷ و در منطقه اروپا برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌های ژاپن و آمریکای شمالی نیز به ترتیب در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ ژانویه منتشر خواهد شد.
*عنوان Gravity Rush در ژاپن با نام Gravity Daze شناخته می‌شود.
*توییت بالا از زبان ژاپنی ترجمه شده است.
[تصویر:  GravityRush2-9.jpg]