Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان کلاسیک Red Faction توسط ESRB برای پلی‌استیشن۴ رده‌بندی سنی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان کلاسیک Red Faction به تازگی توسط سازمان ESRB برای کنسول پلی‌استیشن ۴ رده بندی سنی شده است. این در حالی است نسخه دوم این بازی نیز رده بندی سنی شده بود و به نظر می‌رسد شاهد این عناوین قدیمی برروی کنسول نسل هشتمی سونی باشیم.

اما شرکتی که پشت این رده بندی‌ها و مقدمات قرار دارد، شرکت THQ Nordic است که به تازگی سعی می‌کند با انتشار عناوین قدیمی و کلاسیک THQ قدیم، سودی به دست آورد. بازی‌های دیگری مانند Destory All Humans! ،Red Faction 2 و Darksiders II Deathinitive Editionاز نسل‌های قبل برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده‌اند.
این نکته قابل ذکر است که هر دو عنوان Red Faction و Red Faction II هم‌اکنون توسط سازمان رده بندی اروپایی یا به اختصار، PEGI برای پلی‌استیشن ۴ رده بندی سنی شده‌اند.
عنوان Red Faction در سال ۲۰۰۱ به وسیله Volition و THQ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شد. هر دو نسخه این سری در نسل هفتم کنسول‌ها برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شدند و حال مشاهده می‌کنیم که به عنوان دو بازی کلاسیک برای پلی‌استیشن ۴ هم عرضه می‌شوند. با این که نسخه پلی‌استیشن ۴ تروفی‌های جدید و رزولوشن بیشتری برای تلویزیون‌های بزرگ دارد اما کاملا مشخص است که THQ Nordic قصد دارد با این کار سود دوباره‌ای از بازی‌های زیر دستش به دست آورد.
[تصویر:  Red-Faction-Red-Logo.jpg]