Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Adrift برای ایکس‌باکس وان لغو شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز آدام ارث (Adam Orth) سازنده عنوان اول شخص Adrift اعلام کرد که این بازی‌ دیگر برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد و به نوعی برای این پلتفرم لغو شده است.

همان طور که بسیاری از شما بازی‌بازان به یاد دارید، عنوان Adrift در ابتدا در سال ۲۰۱۴ و طی همایش Game Awards آخر سال معرفی شد و پس از آن انتظار می‌رفت تا بازی در تابستان سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود اما این اتفاق رخ نداد. بازی Adrift در ماه مارس سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی (از طریق استیم و هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت) منتشر شد و چند ماه بعد، در ماه جولای، برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردید. اما شاید بپرسید که نسخه ایکس‌باکس وان عنوان Adrift چه می‌شود؟ ناشر بازی، یعنی شرکت ۵۰۵ Games چندی اعلام کرده بود که نسخه ایکس‌باکس وان هنوز برقرار است و منتشر خواهد شد اما در واقع این گونه نیست.
اخبار لغو شدن عنوان Adrift برای ایکس‌باکس وان را آدام ارث، به تازگی و در گفت و گو با یکی از طرفداران بازی در توییتر لو داده است . آدام ارث در توییتر به طرفدار گفته است که «به زودی هزینه‌ای را دریافت خواهیم کرد» تا بتوانند پول پیش خرید کاربران ایکس‌باکس وان را به آن‌ها بازگردانند و به طور خلاصه، این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد. این در حالی است که هنوز خبر رسمی و قطعی از سوی ناشر بازی اعلام نشده است و حتی دلیل این لغو شدن را نمی‌دانیم اما با وجود صحبت‌های ارث، می‌توانیم این داستان را قطعی بدانیم.
نقل‌قول:
ADR1FT برای ایکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد. من امیدواریم که [طرفداران] بتوانند راهی برای لذت بردن از Adrift برروی دیگر پلتفرم‌های ما پیدا کنند.
[تصویر:  adrift_screenshot_1.jpg]