Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ پرو برای Assassin’s Creed Syndicate در دسترس قرار می‌گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قطعا با عرضه شدن کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو، سازندگان بازی‌های خود را متناسب با سخت افزار این کنسول بهینه می‌کنند و شاهد افزایش رزولوشن و بهبود جلوه‌های بصری بازی‌ها خواهیم بود اما در طرف دیگر عناوینی وجود دارند که پیش از این برای کنسول قبلی، یعنی پلی‌استیشن ۴ عرضه شده‌اند و حال، با یک به‌روزرسانی برای کنسول جدید تر بهینه می‌شوند. یکی از همین عناوین، Assassin’s Creed Syndicate است.

امروز، یوبی‌سافت در جزئیات به‌روزرسانی Assassin’s Creed Syndicate اعلام کرد که به‌روزرسانی ۱٫۵ این بازی پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ پرو و رزولوشن ۴K را در بر دارد. این خبر در حالی منتشر شد که بازی‌بازان اطلاع قبلی از آن نداشتند و به نوعی غافلگیر کننده بود. با این حال تنها اعلام شده است که بازی از رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند و مشخص نیست که آیا علاوه بر این مورد نیز شاهد تغییر و بهبود دیگری خواهیم بود یا خیر.
در حال حاضر مشخص نیست که بازی برروی نمایشگر‌ها و تلویزیون‌های ۱۰۸۰p استاندارد بهتر به نظر می‌رسد یا خیر اما بعضی از گزارش‌های غیر رسمی می‌گویند که بازی برروی این تلویزیون‌ها هیچ تغییری نمی‌کند.
Assassin’s Creed Syndicate حال، از نظر پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو به عنوان The Ezio Collection می‌پیوندد اما این نکته را در نظر داشته باشید که The Ezio Collection نیز تنها از رزولوشن ۴K داینامیک پشتیبانی می‌کند و هیچ ویژگی فراتر از آن در کار نیست.
معتبر ترین مدرکی که از نسخه پلی‌استیشن پرو بازی در دسترس است، گزارش یکی از کاربران انجمن NeoGAF با نام Blackthorn به شمار می‌رود که اعلام کرده که در کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو بازی به صورت نامحسوس بهتر اجرا می‌شود و به غیر از رزولوشن کلی (از جمله HUD) در بازی تفاوتی را شاهد نخواهیم بود. باید منتظر اخبار رسمی باشیم اما این طور که به نظر می‌رسد برای تجربه Assassin’s Creed Syndicate و The Ezio Collection قطعا نیازی به تهیه یک پلی‌استیشن ۴ پرو ندارید.
[تصویر:  2864175-assassins_creed_syndicate_thames_river.jpg]