Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: یک بازی Batman: Arkham جدید توسط Warner Bros Montreal در دست ساخت است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نظر می‌رسد که یک بازی Batman: Arkham جدید در حال ساخت است. با این که این خبر هنوز در حد شایعه است اما در هر صورت بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره بود.

این بار، به نظر می‌رسد که استودیوی راک استدی در کار ساخت بازی نقشی ندارد و به جای این استودیوی کاربلد، استودیوی Warner Bros. Montreal در حال ساخت بازی است؛ استودیوی داخلی شرکت برادران وارنر که پیش از این برروی یکی از عناوین آرکهام با نام Batman: Arkham Origins کار کرده بود و این بازی به نوعی یک عنوان پیش درآمد به حساب می‌آمد.
این شایعه زمانی پخش و منتشر شد که این استودیوی کانادایی به دنبال کارمندان جدید برای ساخت بازی‌های خود می‌گشت و چند تصویر از مراحل بسیار بسیار اولیه ساخت بازی بتمن جدید نیز به فضای مجازی درز پیدا کرد. واضح است که با یک بازی بتمن سر و کار داریم (با توجه به تصاویر) اما این که آیا پای یک عنوان دیگر در سری آرکهام در کار است یا با عنوانی با سبک و سیاق کاملا جدید سر و کار داریم هنوز مشخص نیست.
یک سری شایعات دیگر نیز وجود دارند که می‌گویند در بازی جدید که بسیار واقعی تر و بزرگ تر (و با چرخه داینامیک شب و روز) است، در نقش پسر بتمن قرار می‌گیریم که البته باور کردن این شایعه کمی سخت است.
هنوز هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز در حد یک شایعه کوچک است. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا بتمن همچنان به قدرت نمایی خود در دنیای بازی‌های ویدیویی ادامه خواهد داد یا خیر.
[تصویر:  new-batman-arkham-game-leaked-image-3.png]

[تصویر:  new-batman-arkham-game-leaked-image-2.png]

[تصویر:  new-batman-arkham-game-leaked-image-4.png]