Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Take-Two نسبت به نینتندو سوییچ بسیار علاقه‌مند و هیجان‌زده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طی بیستمین کنفرانس Credit Suisse فناوری، رسانه و تلکام در فونیکس آریزونا که امروز برگزار شد، رئیس شرکت سرگرمی‌های نرم افزاری Take-Two، آقای کارل اسلاتف (Karl Slatoff)، عقیده و نظر خود را نسبت به کنسول جدید شرمت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ بیان کردند و صحبت‌های جالبی را در همین خصوص ارایه دادند.

آقای اسلاتف بیان کردند که شرکت، بسیار نسبت به سخت افزار جدید کارخانه توکیو، هیجان زده و علاقه‌ مند است. زمانی که از ایشان سوال شد که آیا در مورد فرصت‌هایی که کنسول سوییچ ارایه می‌دهد فکر می‌کنند و آیا برای استفاده از این کنسول ابتدا صبر خواهند خواهند کرد یا خیر، آقای اسلاتف پاسخ دادند که همیشه عنصری به نام «صبر کن و ببین» در سیاست شرکت وجود دارد اما با این حال، نینتندو تلاش خیلی خوبی برای رسیدن به توسعه دهندگان Third Party انجام داده است که آقای اسلاتف آن را شگفت انگیر می‌داند.
او در ادامه بیان کرد که شرکت Take-Two هم‌اکنون نیز پشتیبانی خود را از کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرده است و با این که آن‌ها امروز چیزی برای معرفی کردن ندارند اما شرکت «دید بسیار مثبتی» دارد و به نینتندو به عنوان یک شریک تجاری خوب در آینده نگاه می‌کند.
شرکت Take-Two اولین شرکت بزرگی نیست که از نینتندو سوییچ تعریف و تمجید می‌کند و امروز آقای پیتر مور از الکترونیک آرتز نیز در مورد پتانسیل‌های این کنسول توضیح داد. با همه این تفاسیر، امیدواریم وضعیت نینتندو با عرضه کنسول نینتندو سوییچ بهتر شده و این شرکت دوباره به اوج برود.
کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار خواهد گرفت. همان طور که امروز نیز اعلام شد، قرار است یک مراسم تجربه یا Hands-on خصوصی نیز در تاریخ ۱۳ ژانویه در نیویورک برگزار شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم نینتندو سوییچ چگونه عمل می‌کند و آیا می‌تواند همانقدر که خلاقانه و نو است، پر طرفدار و پر فروش باشد یا خیر.
[تصویر:  Nintendo-Switch-1-620x357.png]