Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Hand of Fate 2 در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Defiant Development امروز اعلام کرد که عنوان Hand of Fate 2 برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. این بازی پیش از این برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان تایید شده بود.

شرکت سازنده بازی علاوه بر تایید این عنوان برای کنسول پلی‌استیشن ۴، از شخصیت Estrella، یکی از همراهان بازی‌باز در طول بازی رونمایی کرد. آن‌ها اطلاعات جدیدی از این شخصیت و بعضی از دشمنان موجود در بازی ارایه کردند:
نقل‌قول:
کاپیتان Estrella Fiore در فاصله ایجاد وحشت خواهد کرد و از آن جایی که اهدافی مشترک با شخصیت اصلی (بازی‌باز) دارد، یار و همراهی خوب برای او به شمار می‌رود. با این حال، برای پیدا کردن راه در مسیر مخالف پادشاهی، Estrella باید تصمیم‌های سختی را بگیرد. قهرمان داستان در طول بازی از کاپیتان Estrella و همراهان دیگر چیزهای زیادی را می‌آموزد و کمک‌های زیادی برای مبارزه با انواع گروه‌های دشمنان از قبیل گروه Greed و گروه Frost به دست می‌آورد.
شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Hand of Fate 2 را در زیر مشاهده کنید. تمامی نسخه‌های بازی Hand of Fate 2 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. همچنین اعلام شده است که یک دموی قابل بازی در مراسم PSX امسال در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.
[تصویر:  HoF2_GreedyThieves.png]
[تصویر:  HoF2_Estrella_Screenshot.png]
[تصویر:  HoF2_Dual_Wield_Thieves.jpg]