Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اولین چالش جهانی Pokémon Sun and Moon گرفتن ۱۰۰ میلیون پوکمون است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اولین چالش چند نفره جهانی عنوان محبوب Pokémon Sun and Moon هم اکنون در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است و از الآن تا ۱۳ دسامبر، بازی‌بازان در سراسر جهان باید تعداد ۱۰۰ میلیون پوکمون را جمع آوری کنند و ۱,۰۰۰ سکه جایزه را از آن خود کنند. قطعا چالش سخت و طاقت فرسایی است و باید ببینیم بازی‌بازان چگونه به آن دست پیدا خواهند کرد.

همان طور که گفته شد، بازی‌بازان باید در این چالش جهانی، ۱۰۰ میلیون پوکمون جمع آوری کنند اما این جمع کردن به صورت تکی و شخصی نیست و بازی‌بازان باید برای رسیدن به این رقم دست نیافتنی با یکدیگر همکاری کنند. تنها با همکاری کردن و کپی بازی‌ها برروی یکدیگر است که می‌توان به رقم ۱۰۰ میلیون پوکمون رسید.
اگر بازی‌بازان عنوان Pokémon Sun and Moon در سراسر جهان به هر دلیلی نتوانند این ۱۰۰ میلیون پوکمون را جمع کنند، مشکلی به وجود نمی‌آید چرا که همچنان ۱۰۰ سکه به آن‌ها به خاطر تلاش و فعالیت‌شان داده خواهد شد. این چالش برای همه بازی‌بازان Pokémon Sun and Moon در دسترس است و اولین چالش بزرگ و رقابتی این عنوان محبوب نیز به شمار می‌رود.
عنوان Pokémon Sun and Moon دو هفته پیش برای کنسول دستی ۳DS منتشر شد. این بازی چه پیش از عرضه و چه پس از عرضه رکوردها و آماری فوق‌العاده را از خود به جای گذاشت؛ به این ترتیب که پیش از عرضه رکورد بیشترین عنوان پیش خرید شده تاریخ نینتندو را به دست آورد و پس از عرضه نیز صدر جدول فروش ژاپن را از آن خود کرد. قطعا نینتندو امسال و در بیستمین سالگرد سری Pokémon سنگ تمام گذاشت و طرفداران این فرانچایز محبوب را به خوبی راضی کرد.
[تصویر:  145640923005-ds1-670x344-constrain.jpg]