Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دموی پلی‌استیشن ۴ NieR: Automata در ۲۲ دسامبر منتشر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز اسکوئر اینکس اعلام کرد که نسخه دموی پلی‌استیشن ۴ بازی NieR: Automata در تاریخ ۲۲ دسامبر در ژاپن منتشر خواهد شد. این قطعا یک هدیه کریسمس عالی برای بازی‌بازان ژاپنی است.

این دمو که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود، برای تمام افرادی که یک حساب ژاپنی در شبکه پلی‌استیشن داشته باشند در دسترس خواهد بود و همچنین نام آن DEMO 120161128 گذاشته شده است. این نکته قابل ذکر است که این نسخه دمو بازی‌بازان را بیشتر در موقعیت اکشن و مبارزه قرار می‌دهد و این فرصت را مهیا می‌کند که طرفداران با سبک اکشن پلاتینیوم گیمز کاملا آشنا شوند. تصاویری که در پایین مشاهده می‌کنید نیز از نسخه دمو گرفته شده‌اند.
به ۲B دستور داده می‌شود که به خرابه‌های کارخانه انسان‌ها حمله کند و هدف او نابود کردن اسلحه‌های بزرگ و ابزار آلات ماشینی است. در همین حین است که یک روبات بزرگ راه ۲B را سد می‌کند و همانطور که در تریلر مراسم PlayStation Experience شاهد بودیم، باید با این روبات غول پیکر مبارزه کرد.
تا الان مشخص نشده است که این نسخه دمو برای مناطق غربی در چه تاریخی منتشر خواهد شد اما از آن جایی که اسکوئر اینکس قول آن را به طرفداران داده است، باید منتظر دریافت تاریخ انتشاری برای آن باشیم. با این حال اگر مشتاق تجربه بازی NieR: Automata هستید، می‌توانید با ساخت یک حساب ژاپنی، بازی را زودتر تجربه نمایید.
پلاتینیوم گیمز نشان داده که یچ گاه اکشن بد نمی‌سازد و از آن جایی که حساب ویژه‌ای نیز روی این بازی باز شده است، به نظر می‌رسد شاهد عنوانی فوق‌العاده و با تجربه‌ای لذت بخش باشیم. عنوان NieR: Automata در ماه مارس سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از نسخه دموی بازی را در زیر مشاهده کنید:
[تصویر:  NieR-3.jpg]

[تصویر:  NieR-2.jpg]

[تصویر:  NieR-1.jpg]