Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویر جدیدی از عنوان NiOh منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شماره جدید مجله مشهور ژاپنی، یعنی مجله فامیتسو، در بخشی به بازی NiOh پرداخته است و تصاویر بسیاری نیز این این عنوان منتشر کرده است. NiOh یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۷ است و سبک خاص و سختی آن، طرفداران زیادی را به سمت این بازی می‌کشاند. این بازی در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۱۷ در منطقه آمریکای شمالی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

در تصاویر جدید منتشر شده بازی بازی NiOh، شاهد یک اسلحه جدید با نام Kusarigama هستیم؛ یک اسلحه سنتی ژاپنی که معمولا نینجا ها از آن استفاده می‌کنند. این وسیله در واقع شمشیری است که به زنجیر بسته شده است و می‌تواند وزن را از طرفی به طرف دیگر منتقل کند.
اما شاید از خود بپرسید که با توجه به پیچیدگی این وسیله، استفاده از آن در گیم‌پلی بازی به چه صورت خواهد بود! قطعا استفاده از Kusarigama در بازی سخت است و دقت زیادی را می‌طلبد؛ قسمتی از این اسلحه برد کمی دارد و طرف دیگر آن می‌تواند به دور دست‌ها برود. حال، قسمت پیچیده این جا است که می‌توان از دو طرف این اسلحه در یک زمان استفاده کرد و قطعا فنون فوق‌العاده‌ای را می‌توان با آن اجرا نمود.
در تصاویر جدید، همچنین دو منطقه جدید معرفی می‌شوند. اولی Futamata است که هم‌اکنون در غرب فرمانروایی Shizuoka قرار دارد (جایی که رودخانه‌های Futamata و Tenryu به یکدیگر می‌پیوندند). Nobuyasu، فرزند بزرگ Tokugawa Ieyasu دستور داده که عبور و مرور در آن جا صورت نگیرد.
منطقه بعدی Iga نام دارد که که در شمال غربی فرمانروایی Mie قرار می‌گیرد و در گذشته سرزمینی تحت سلطه نینجا ها بوده است. با این حال، این منطقه ۲۰ سال پیش از اتفاقات بازی توسط Oda Nobunaga تسخیر و رام شده است.
علاوه بر همه این‌ها، در تصاویر شاهد دو غولآخر هستیم که به نظر فوق‌العاده می‌آیند. یکی از آن‌ها به شکل قورباغه است و Ohgama نام دارد و دیگری شیطان ماست زده‌ای به نام demon Kijo است. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از عنوان NiOh در مجله فامیتسو را در زیر مشاهده کنید. دقت داشته باشید که تصاویر به صورت اسکن از مجله هستند بنابراین کیفیت آن چنان مطلوبی ندارند.
[تصویر:  NiOh-3.jpg]

[تصویر:  NiOh-1.jpg]

[تصویر:  NiOh-11.jpg]

[تصویر:  NiOh-10.jpg]

[تصویر:  NiOh-19.jpg]

[تصویر:  NiOh-20.jpg]

[تصویر:  NiOh-15.jpg]