Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Elite: Dangerous در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز استودیوی Frontier Developments اعلام کرد که بازی چند نفره عظیم فضایی آن‌ها، یعنی عنوان Elite: Dangerous، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

طبق اعلام سازنده بازی، Elite: Dangerous در حالی برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود که همه محتویات آن در دسترس است و بازی‌بازان می‌توانند فصل Horizons را به راحتی تجربه کنند. همچنین اعلام شده است که بازی در هنگام عرضه از پلی‌استیشن ۴ پرو نیز پشتیبانی می‌کند اما هنوز مشخص نشده که این پشتیبانی دقیقا به چه گونه‌ای است و چه تفاوت‌هایی را در بازی شاهد خواهیم بود. Frontier همچنین به ویژگی‌هایی اشاره کرده است که به صورت اختصاصی برای کنترلر پلی‌استیشن ۴، یعنی DualShock 4 در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال بازی‌بازان می‌توانند در نسخه پلی‌استیشن ۴ از چهار نقطه صفحه لمسی کنترلر برای کلید‌های کاربردی یا همان hotkey ها استفاده کنند.
مدیر کل استودیوی Frontier و همچنین خالق بازی Elite طی یک بیانیه، نظر خود را در مورد عرضه بازی برای پلی‌استیشن ۴ به اشتراک گذاشتند:
نقل‌قول:
ما بسیار هیجان زده هستیم که Elite: Dangerous را به پلی‌استیشن ۴ می‌آوریم. Elite Dangerous بر خلاف دیگر بازی‌های فضایی، به همراه یک بخش چند نفره یا تک نفره غنی، یک کهکشان زنده و پویا شامل آسمان تاریک، فیزیک‌های واقعی، ویژگی‌های منحصر به فرد راندن یک فضا پیما و خط داستانی و روایت نیز دارد. این کهکشان برای قرن‌ها به صورت پایدار مانده است اما همه این شرایط در شرف تغییر قرار دارد. بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴ در یک زمان هیجان انگیز به کهکشان ما می‌پیوندند.
Frontier Developments همچنین اعلام کرده است که در ماه‌های آینده و تا زمان انتشار بازی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷، اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی منتشر خواهد شد. اولین تصاویر رسمی نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی Elite: Dangerous را می‌توانید در زیر مشاهده کنید و لذت ببرید.
[تصویر:  elite-dangerous-3.jpg]

[تصویر:  elite-dangerous-2.jpg]

[تصویر:  elite-dangerous-4.jpg]