Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: محتوای الحاقی The Way of the Wang بازی Shadow Warrior 2 هم‌اکنون در دسترس است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازنده و ناشر عنوان Shadow Warrior 2، یعنی استودیوی Flying Wild Hog و شرکت Devolver Digital، اولین محتوای الحاقی این بازی را به صورت رایگان منتشر کردند و طرفدارانی را که با بازی اصلی به شدت راضی شده‌ بودند را راضی تر و خوشحال تر ساختند.

همان طور که گفته شد، محتوای الحاقی Shadow Warrior 2 : The Way of the Wang امروز عرضه شد و طرفداران را به تجربه بیشتر بازی Shadow Warrior 2 تشویق کرد. این محتوای الحاقی که The Way of the Wang نامیده می‌شود، یک منطقه جدید را به شهر بازی اضافه می‌کند و هفت آزمون ویژه را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. بازی‌بازان همچنین قادر هستند که توانایی‌های ساخت و ساز جدید، جاهای الماس اسلحه بیشتر و ارتقاهای اضافه‌ای را برای اسلحه‌های خود به دست آورند (با تمام کردن هر آزمون). اگر همه آزمون‌ها را به پایان برسانید، یک تبر ویژه Fist of Gozu به دست خواهید آورد. محتوای الحاقی The Way of the Wang همچنین سه ردیف جدید برای درجه سختی Insane بازی به ارمغان می‌آورد و حال، پنج اچیومنت جدید در بخش کمپین بازی اضافه‌ شده‌اند.
به مناسبت عرضه این محتوای الحاقی، یک تریلر جدید نیز منتشر شده است که بسیار زیبا و سریع است (درست مانند خود بازی).
عنوان Shadow Warrior 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی در دسترس است و نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. شما می‌توانید تریلر محتوای الحاقی The Way of the Wang بازی Shadow Warrior 2 را در زیر تماشا و دانلود کنید:
دانلود با رزولوشن ۱۰۸۰p
دانلود با رزولوشن ۷۲۰p
دانلود با رزولوشن ۴۸۰p

[تصویر:  shadow-warrior-2-the-way-of-the-wang-ds1...strain.jpg]