Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دموی NieR: Automata در ۲۲ دسامبر برای کاربران غربی نیز در دسترس خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت اسکوئر اینکس امروز اعلام کرد که نسخه دموی عنوان NieR: Automata در ۲۲ دسامبر علاوه بر ژاپن، برای کاربران غربی نیز منتشر خواهد شد. اگر یادتان باشد روز گذشته اعلام کردیم که این نسخه دمو در تاریخ نام برده شده تنها برای ژاپن  منتشر خواهد شد اما حال، دریافتیم که بازی‌بازان غربی نیز سرانجام می‌توانند بازی NieR: Automata را در این تاریخ تجربه نمایند.

نام این نسخه دمو DEMO 120161128 گذاشته شده است. این نکته قابل ذکر است که این نسخه دمو بازی‌بازان را بیشتر در موقعیت اکشن و مبارزه قرار می‌دهد و این فرصت را مهیا می‌کند که طرفداران با سبک اکشن پلاتینیوم گیمز کاملا آشنا شوند. تصاویری که در پایین مشاهده می‌کنید نیز از نسخه دمو گرفته شده‌اند. به ۲B دستور داده می‌شود که به خرابه‌های کارخانه انسان‌ها حمله کند و هدف او نابود کردن اسلحه‌های بزرگ و ابزار آلات ماشینی است. در همین حین است که یک روبات بزرگ راه ۲B را سد می‌کند و همانطور که در تریلر مراسم PlayStation Experience شاهد بودیم، باید با این روبات غول پیکر مبارزه کرد.
در مراسم PlayStation Experience 2016 اعلام شد که بازی اصلی در تاریخ ۷ ماه مارس سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و همچنین از نسخه ویژه‌ای برای بازی با نام نسخه Black Box رونمایی شد. این نسخه با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و یک فیگور فوق‌العاده در خود دارد.
هنوز مشخص نشده است که آیا نسخه رایانه‌های شخصی (استیم) بازی به مانند نسخه‌ پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۷ منتشر شود یا خیر اما سازندگان قول آن را به طرفداران داده‌اند. همچنین هیچ نسخه دمویی برای کاربران استیم در کار نخواهد بود.
اگر تصاویر منتشر شده از دموی NieR: Automata را در روز گذشته از دست دادید، می‌توانید حال، آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:
[تصویر:  NieR-3.jpg]

[تصویر:  NieR-2.jpg]

[تصویر:  NieR-1.jpg]