Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اسکوئر اینکس تایید می‌کند که Dragon Quest Heroes II در غرب نسخه ویتا نخواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سری Dragon Quest در چند سال اخیر، به یکی از محبوب ترین بازی‌های ژاپنی تبدیل شده است و نسخه‌های متفاوتی که شرکت اسکوئر اینکس برای سلیقه‌های متفاوت از این بازی منتشر می‌کند، باعث شده تا همه نوع بازی‌بازی به این سری جذب شوند و از آن لذت ببرند. در چند وقت اخیر Dragon Quest VII و VIII برای کنسول دستی ۳DS و Dragon Quest Builders در سبکی  فوق‌العاده توانسته‌اند این سری را به خوبی محبوب کنند و حال، یک بازی دیگر از این سری در راه غرب است و Dragon Quest Heroes II نام دارد. امروز اسکوئر اینکس مشخص کرد که در غرب تنها شاهد عرضه نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی خواهیم بود.

پس از انتشار خبر تایید شدن Dragon Quest Heroes II برای غرب در ماه آوریل سال ۲۰۱۷، حال، مدیر روابط عمومی شرکت اسکوئر اینکس ژاپن، آقای Dan Seto، در مورد عرضه غربی بازی کمی روشن سازی کرده‌اند. طبق اعلام ایشان، در غرب تنها نسخه پلی‌استیشن ۴ در کار خواهد بود و به مانند عرضه ژاپنی بازی، نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ویتا در غرب منتشر نخواهند شد.
آقای Seto به صورت خاص برروی نسخه پلی‌استیشن ویتا تاکید کرده و به طرفداران اعلام می‌کنند که این نسخه نه تنها در آمریکای شمالی، بلکه در اروپا نیز در کار نخواهد بود. Seto دلیل این تصمیم اسکوئر اینکس را «مناسب نبودن عرضه این نسخه و محلی سازی آن» اعلام کرده است و از طرفی نیز به طرفداران امید می‌دهد که «هنوز نسخه پلی‌استیشن ۴ وجود دارد و از آن لذت ببرید.»
عنوان Dragon Quest Heroes II در اصل در سال جاری برای ژاپن و برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ویتا عرضه شد اما نسخه غربی بازی با این که در ماه آوریل سال آینده منتشر می‌شود، شامل نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ویتا نخواهد شد.
[تصویر:  dragon-quest-heroes-II-15.jpg]