Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان NieR: Automata از پلی‌استیشن ۴ پرو پشتیبانی می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طی یک استریم زنده که امروز توسط مجله ژاپنی Dengeki PlayStation برگزار شد، تهیه کننده‌های اسکوئر اینکس و پلاتینیوم گیمز بازی، به ترتیب، آقایان یوسوکه سایتو (Yosuke Saito) و ایجیرو نیشیمورا (Eijiro Nishimura) از پشتیبانی عنوان NieR: Automata از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو پرده برداشتندو نشان دادند که این بازی دقیقا به چه گونه از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو پشتیبانی خواهد کرد.

بازی NieR: Automata برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ معمولی و پلی‌استیشن ۴ پرو با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد اما رزولوشن‌ها برروی دو کنسول متفاوت است. بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ معمولی با رزولوشن ۱۶۰۰x900 اجرا می‌شود اما رزولوشن بازی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو ۱۰۸۰p نیتیو یا همان ۱۹۲۰x1080 است. خیلی جای تعجب دارد که بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو از رزولوشن ۴K پشتیبانی نمی‌کند.
پلاتینیوم گیمز اعلام کرده است که NieR: Automata برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو از جلوه‌های بصری بهتری بهره می‌برد و همان طور که در اسکرین شات‌های زیر مشاهده می‌کنید، بازی به لطف افکت motion blur بسیار نرم تر و بهتر به نظر می‌رسدو نورپردازی‌ها بسیار پیشرفته تر از نسخه معمولی هستند. اما این موارد، همه چیز نیستند؛ سایه‌ها در نسخه پرو رزولوشن بیشتر و با کیفیت تری دارند و سایه‌های شاخ و برگ‌ها نیز به خوبی مشخص می‌شود.
علاوه بر این‌ها، اگر در تصویر دوم به دیوار نگاه کنید، متوجه خواهید شد که لبه‌های بازی چقد تفاوت دارند و در واقع aliasing بازی کمتر و بیشتر می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که در طی استریم زنده امروز، بازی تنها برروی پلی‌استیشن ۴ معمولی اجرا شد و نسخه پرو اجرای زنده نداشت. شما می‌توانید در زیر، تصاویر مقایسه گرافیکی بازی NieR: Automata بین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو را در زیر مشاهده کنید:
[تصویر:  NieRAutomataPS4Pro-1.png]

[تصویر:  NieRAutomataPS4Pro-2.png]

[تصویر:  NieRAutomataPS4Pro-3.png]

طی استریم زنده بازی از درجه‌های سختی بازی نیز رونمایی شده. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بازی چهار درجه سختی متفاوت دارد که بین آسان، معمولی، سخت و خیلی سخت تقسیم می‌شوند.
[تصویر:  Screenshot-12_15_2016-12_42_31-PM.jpg]