Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فهرست فروش هفتگی UK | فرا رسیدن کریسمس و فروش خوب‌ بازی‌های همیشگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نظر می‌رسد که هیچ چیز توانایی متوقف کردن قطار ندای وظیفه را، دست کم در بریتانیا ندارد. عنوان Call of Duty Infinite Warfare استودیوی اینفینیتی وارد که هفته پیش هم در صدر جدول فروش UK قرار داشت، در این هفته نیز با قدرت بیشتری به صدر نشینی ادامه می‌دهد و همان طور که می‌دانید، با فرا رسیدن کریسمس و تعطیلات آخر سال، بازار بازی‌های همیشگی بیش از پیش داغ می‌شود. با بررسی فهرست فروش هفتگی UK با ما همراه باشید.

شما می‌توانید در زیر، تحلیل فروش این هفته بازی‌ها در بریتانیا را مطالعه کنید:
نقل‌قول:
Call of Duty: Infinite Warfare که در هفته گذشته به صدر جدول بازگشته بود، تاج پادشاهی را همچنان و در چارت کریسمس بر سر دارد.
با ماندن در صدر جدول فروش در این موقع از سال، Infinite Warfare تبدیل به هفتمین ندای وظیفه‌ای شد که در چارت کریسمس در رده نخست قرار می‌گیرد و به راحتی بازی FIFA 17 را در رده دوم می‌بیند. در رده سوم جدول نیز مانند هفته گذشته، عنوان Battlefield 1 قرار گرفته است. عنوان Watch Dogs 2 با دو رده صعود، به رده چهارم آمده است و تعجبی ندارد که مردم در این تعطیلات باز هم از GTA 5 استقبال می‌کنند و این بازی را در رده پنجم جدول فروش مشاهده می‌کنیم. این در حالی است که Grand Theft Auto V در هفته گذشته در جایگاه یازدهم جدول فروش قرار گرفته بود. دیگر آمار فوق‌العاده در مورد GTA 5 این است که این بازی در ۱۷۰ هفته‌ای که از انتشارش می‌گذرد، ۱۳۰ هفته را در بین ۱۰ بازی پر فروش برتر UK گذرانده است.
بازی Final Fantasy XV با دو رده افت، به رده ششم جدول آمده است و بالاتر از بازی نقش آفرینی دیگری، به نام The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition قرار گرفته است. در جایگاه بعدی، باز هم بتسدا، این بار با Dishonored 2 دیده می‌شود که نسبت به هفته پیش، یک رده صعود داشته است. این نکته را توجه داشته باشید که بسیاری از بازی‌ها در این زمان از سال، از تخفیف‌های کریسمس و اعطیلات بهره می‌برند و عملا فروش آن‌ها افرایش می‌‌یابد. Steep یوبی‌سافت به جمع فهرست ۱۰ بازی پر فروش برتر راه پیدا کرده است و Mafia 3 و Rocket League نیز با پیشرفتی چشمگیر، به رده‌های بعدی جدول صعود کرده‌اند. Overwatch از همان عناوینی است که به دلیل تخفیف‌های در نظر گرفته شده به جایگاه بالاتر آمده و سرانجام، نسخه Wii U بازی Minecraft: Story Mode – Complete Adv در رده دوازدهم قرار گرفته است.
این دومین هفته متوالی است که Call of Duty:Infinite Warfare در صدر جدول فروش هفتگی UK قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در زیر، فهرست پر فروش ترین عناوین هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید (به صورت‌های کلی و پلتفرم‌های جداگانه):
[تصویر:  Screenshot-12_19_2016-11_35_54-AM.jpg]

[تصویر:  Screenshot-12_19_2016-11_35_58-AM.jpg]