Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Yakuza 6 صدر جدول فروش فروشگاه پلی‌استیشن ژاپن را از Final Fantasy XV پس گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت سرگرمی‌های سونی ژاپن، مانند هر هفته، فهرست پر فروش ترین عناوین فروشگاه پلی‌استیشن ژاپن را منتشر کرده است که بسیار جالب و قابل توجه هستند. با بررسی این جدول فروش با ما همراه باشید.

یکی از اهمیت‌های جدول فروش بازی‌های دیجیتالی در ژاپن این است که آمار هفتگی Media Create تنها شامل محصولات فیزیکی می‌شود و فروش دیجیتالی محصولات تاثیری در آمار و ارقام آن ندارد. به همین دلیل می‌توانیم فروش دیجیتالی ژاپن را نیز به خوبی بررسی کرده و تحلیل کنیم. شما می‌توانید در زیر، جدول پر فروش ترین بازی‌های هفته گذشته در فروشگاه پلی‌استیشن ژاپن را مشاهده کنید:
  1. Yakuza 6: The Song of Life

  2. The Last of Us Remastered

  3. Final Fantasy XV

  4. The Last Guardian

  5. The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition

  6. Minecraft PS4 Edition

  7. Ultimate Marvel vs. Capcom 3

  8. Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition

  9. Watch_Dogs 2

  10. Touhou Shinpiroku ~ Urban Legend in Limbo

  11. Uncharted: The Nathan Drake Collection

  12. Battle Garegga Rev.2016

  13. Wild Guns Reloaded

  14. Earth Defense Force 4.1: Shadow of New Despair

  15. Battlefield 1

  16. Salt and Sanctuary

  17. Garou: Mark of the Wolves

  18. The Witness

  19. Final Fantasy XIV The Realm Reborn + Heavensward Bundle

  20. Arcade Archives NEOGEO – Samurai Spirits
مهم ترین موردی که در جدول فروش این هفته به چشم می‌خورد، فروش خوب و راضی کننده عنوان Yakuza 6: The Song of Life است که توانسته عنوان Final Fantasy XV را کنار بزند. این بازی در هفته گذشته در رده نخست فروش قرار داشت. اما این پایان کار نیست؛ Final Fantasy XV بر خلاف تصور در رده دوم نیز قرار نگرفته است و عنوان The Last of Us Remastered را در این جایگاه مشاهده می‌کنیم. شاهکار ناتی داگ در هفته گذشته در ژاپن فروش بسیار خوبی داشته است و موفقیت یک عنوان غربی تا این حد در ژاپن، خیلی اتفاق معمولی و پر تکراری محسوب نمی‌شود.
عنوان The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition نیز بازی دیگری است که به عنوان یک بازی غربی در هفته گذشته موفقیت خوبی به دست آورده است و عامل این فروش خوب بازی‌های غربی را می‌توان فرا رسیدن کریسمس و تخفیف‌های تعطیلات دانست.
در طرف دیگر، عنوان The Last Guardian قرار دارد که نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نکرده است و در همان رده چهارم قرار دارد. The Last Guardian  همان طور که پیش از این گفته بودیم، هم در بحث فروش فیزیکی و هم در بحث فروش دیجیتالی آن طور که انتظار می‌رفت، فوق‌العاده عمل نکرده است اما نمی‌توان منکر اثبات جایگاه فروش این بازی شد.
[تصویر:  Yakuza-1-Copy-ds1-670x377-constrain.jpg]