Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تماشا کنید: گل‌های سال FIFA 17 با گزارشگری ری هادسون
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قطعا سری بازی‌های فیفا هر ساله در فهرست بیشترین ساعت بازی کردن در دنیا قرار می‌گیرند و در این بین لحظات، خاطرات، رقابت‌ها و البته گل‌های زیادی به ثبت می‌رسد. این نکته نیز قابل ذکر است که تجربه فیفا در ایام کریسمس و تعطیلات میلادی بیش از هر زمان دیگری مهم است. با تمام این اوصاف، بسیاری از بازی‌بازان مشتاق هستند تا بهترین‌ گل‌های سال را در یک ویدیو مشاهده کنند و از آ‌ن‌ها لذت ببرند. الکترونیک آرتز این امر را به طرز زیبایی محقق کرده است.

امروز، الکترونیک آرتز یک ویدیوی گل‌های سال را برای عنوان FIFA 17 منتشر کرد و می‌توانیم به مدت دو دقیقه و هفت ثانیه جادو و هنر به ثبت رسیده از بازی‌بازان سراسر جهان را تماشا کنیم.
نکته جالب و مهم در مورد این ویدیو، گزارشگری رد هادسون برروی آن است؛ ری هادسون که در گذشته بازیکن فوتبال بوده است و هم اکنون در شبکه beIN SPORTS  گزارشگری می‌کند، برروی گل‌های این ویدیو گزارشگری کرده و باعث جذاب شدن آن شده است. این ویدیو شامل‌ گل‌هایی از بازیکنان سرشناس مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و پائول پوگبا است و همچنین شامل حرکات مخصوص و زیبایی مانند رابونا می‌شود.
شما می‌توانید ویدیوی گل‌های سال FIFA 17 با گزارشگری ری هادسون را در زیر تماشا و دانلود نمایید. فراموش نکنید که می‌توانید هر هفته گل‌های خود را ثبت نموده و آن‌ها را به نمایش بگذارید.
[تصویر:  fifa-17-04-760x428-1.jpg]
دانلود با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود با رزولوشن ۴۸۰p