Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فهرست فروش هفتگی UK | سه هفته متوالی و قصه صدرنشینی Call of Duty: Infinite Warfare
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قطار توقف نا پذیر Call Of Duty: Infinite Warfare همچنان در بریتانیا پیش می‌رود و چیزی نمی‌تواند آن را متوقف کند. شوتر اول شخص اکتیویژن توانسته در سومین هفته متوالی در UK در رتبه اول قرار بگیرد و می‌توان به راحتی ماه دسامبر را به نام جنگاوری بی نهایت زد. با بررسی فهرست فروش هفتگی UK با ما همراه باشید.

شما می‌توانید در زیر، تحلیل فروش این هفته بازی‌ها در بریتانیا را مطالعه کنید:
نقل‌قول:
این قطعا یک دسامبر ندای وظیفه‌ای است. Infinite Warfare اکتیویژن در سه هفته گذشته به صورت متوالی در رده نخست جدول فروش قرار گرفته است.
این عنوان در هفته گذشته و در هفته فروش کریسمس رده نخست را بدست آورد و حال به نظر می‌رسد که Call of Duty: Infinite Warfare آخرین چارت سال ۲۰۱۶ را نیز از آن خود کرده است. این در حالی است که دو عنوان قبلی سری ندای وظیفه نیز همین جایگاه‌ها را در این بازه زمانی به دست آورده بودند (Advanced Warfare در هفته‌های یکی مانده به آخر و آخر  ۲۰۱۴ در رده نخست ایستاد و Black Ops III همین کار را در سال ۲۰۱۵ انجام داد). FIFA 17 الکترونیک آرتز نیز برای سومین هفته متوالی در رده دوم جدول فروش قرار گرفته است. پس از این بازی، باز هم عنوانی دیگر از الکترونیک آرتز به نام Battlefield 1 را مشاهده می‌کنیم که در رده هفته پیش خود باقی مانده است. این مسئله دقیقا برای Watch Dogs 2 یوبی‌سافت نیز صدق می‌کند که برای دومین هفته متوالی در رده چهارم جدول قرار گرفته است. Grand Theft Auto 5 راک استار که در هفته‌های پایانی سال حسابی خود را در جمع پر فروش ترین‌ها قرار داده است نیز توانسته رده هفته پیش خود را حفظ کند و این نشان می‌دهد مردم چقدر بازی کردن عنوان قدیمی تر GTA 5 را در تعطیلات دوست دارند. در رده بعدی جدول عنوان جهان باز دیگری به نام Mafia III قرار گرفته است و Steep نیز توانسته با حال و هوای زمستانی و برفی و یخبندان خود، توجه بازی‌بازان را به خوبی جلب کند و از رده نهم به رده هفتم جدول صعود داشته باشد.
شما می‌توانید در زیر جدول پر فروش ترین بازی‌های UK در هفته گذشته را مشاهده کنید. در فهرست اول، فروش‌ بازی‌ها به صورت کلی و در فهرست دوم، فروش بازی‌ها به صورت پلتفرم‌های جداگانه قرار گرفت‌اند. این آخرین فهرست فروش UK در سال ۲۰۱۶ است و از هفته آینده، فهرست بازی‌های پر فروش در سال ۲۰۱۷ را با هم بررسی خواهیم کرد.
[تصویر:  Screenshot-12_27_2016-6_42_48-PM.jpg]

[تصویر:  Screenshot-12_27_2016-6_42_51-PM.jpg]