Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Nippon Ichi در حال کار برروی عنوانی برای نینتندو سوییچ است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کنسول جدید شرکت نینتندو با نام سوییچ در راه است و مورد توجه سازندگان و ناشران بسیاری نیز قرار گرفته است. قطعا سوییچ با پشتیبانی این توسعه دهندگان و بازی‌های متعدد غربی و ژاپنی می‌تواند به موفقیت برسد و عملکرد تقریبا نا امید کننده Wii U را جبران نماید. به تازگی سوهی نیکاوا (Sohei Niikawa)، مدیر شرکت Nippon Ichi Software مصاحبه‌ای در همین مورد با ۴Gamer داشته است.

همان طور که گفته شد، به تازگی سوهی نیکاوا (Sohei Niikawa)، مدیر شرکت Nippon Ichi Software مصاحبه‌ای در همین مورد با ۴Gamer داشته است و در آن در مورد علاقه مندی‌های شرکت در سال ۲۰۱۷ صحبت کرده است. علاوه بر عناوین جدید، او بیان کرد که ساخت بازی برای کنسول نینتندو سوییچ به صورت فعال پیش می‌رود.
در حالی که نام شرکت Nippon Ichi Software در فهرست شرکت‌های ترد پارتی پشتیبانی کننده از کنسول نینتندو سوییچ است و این پشتیبانی خیلی سریع پس از معرفی کنسول اعلام شد، نیکاوا ادعا می‌کند که بسیاری از مردم هنوز در این مورد شک و شبهه دارند.
نقل‌قول:
Nippon Ichi Software به ارایه محتواهای مختلف ادامه خواهد داد. همچنین در سال ۲۰۱۷ ما به صورت فعال عناوین جدید خود را در بازار کنسولی منتشر خواهیم کرد. با این حال، این همه چیز نیست. ما چالش‌ها و پروژه‌های بیشتری را در پیش رو داریم. ما همچنین برای نینتندو سوییچ برنامه داریم پس منتظر باشید! به نظر می‌رسد برخی از افراد نسبت به پشتیبانی ما از سوییچ شک و شبهه دارند اما ما در حال توسعه هستیم.
در همین مصاحبه، آقای سوهی نیکاوا اشاره کردند که عنوان مورد علاقه ایشان در سال ۲۰۱۶، بازی Shin Megami Tensei IV: Apocalypse بوده است. این را فراموش نکنید که در تاریخ ۱۳ ژانویه قرار است یک مراسم برای معرفی و امتحان کنسول نینتندو سوییچ برگزار شود و در ممکن است در آن مراسم پیش نمایش، بازی‌های جدیدی برای این کنسول معرفی گردند.
[تصویر:  Disgaea5_AV-58-ds1-670x376-constrain.jpg]