Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان بازی‌های Devil May Cry 2,3,4 بازی جدید خود را در ۲۰۱۷ معرفی می‌کن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آقای هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) توسعه گر شرکت کپکام که به خاطر کارگردانی عناوین موفقی چون  Devil May Cry 4 ،Devil May Cry 3 ،Devil May Cry 2 و Dragon’s Dogma (شامل محتوای گسترش دهنده Dark Arisen نیز می‌شود)، امروز اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای سال ۲۰۱۷ میلادی دارد. همین باعث شده طرفداران بازی‌های یاد شده امیدوار شوند.

آقای هیدکی ایتسونو امروز در حساب توییتر شخصی خود پیام امیدوار کننده‌ای منتشر کردند که مربوط به سال ۲۰۱۷ است. ایشان در کنار آرزوی یک سال خوب، اشاره کردند که سخت مشغول کار برای معرفی یک پروژه جدید در سال ۲۰۱۷ است. ایشان این طور نوشتند:
نقل‌قول:
سال نو مبارک! من تلاش می‌کنم تا بازی جدیدی را در این سال معرفی نمایم. ممنون از شما.
— Hideaki Itsuno (@tomqe) December 31, 2016
البته قبل از هیجان زده شدن و پیش بینی کردن بازی‌ در دست ساخت، لازم است اشاره کنیم که هنوز مشخص نشده این پروژه، یکی از فرانچایز‌های نام برده شده در ابتدای متن است یا با عنوانی کاملا جدید سر و کار داریم.
آقای هیدکی ایتسونو در حرفه کاری خود، سابقه کارگردانی بازی‌های مبارزه‌ای کلاسیکی مانند Power Stone و Power Stone 2 را دارد و حتی باید پیش بینی کنیم که بازی جدید، یک بازی مبارزه‌ای (مثلا دنباله Rival Schools) خواهد بود. با همه این تفاسیر، بیشتر بازی‌بازان دوست دارند تا بازی در دست ساخت، دنباله یکی از بازی‌های اشاره شده در ابتدای متن باشد. نظر شما در این مورد چیست؟
[تصویر:  devil_may_cry_4_special_edition-600x337.jpg]