Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Mass Effect Andromeda برای نینتندو سوییچ برنامه‌ ریزی نشده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کنسول جدید شرکت نینتندو با نام سوییچ در راه است و مورد توجه سازندگان و ناشران بسیاری نیز قرار گرفته است. قطعا سوییچ با پشتیبانی این توسعه دهندگان و بازی‌های متعدد غربی و ژاپنی می‌تواند به موفقیت برسد و عملکرد تقریبا نا امید کننده Wii U را جبران نماید. با این حال، به نظر‌ می‌رسد که نینتندو سوییچ در برنامه‌های بایوور برای Mass Effect Andromeda جایی ندارد.

بازی Mass Effect Andromeda یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۷ است و طرفداران بی شمار سری اثر جرمی به شدت منتظر آن هستند اما به نظر می‌رسد کنسول نینتندو سوییچ در برنامه‌های انتشار این عنوان گنجانده نشده است.
کمتر از دو هفته تا برگزاری مراسم امتحان کنسول نینتندو سوییچ در توکیو ژاپن زمان باقی است و بسیار منتظر هستیم تا ببنیم نینتندو دقیقا چه کنسولی ساخته و در واقع اطلاعات بیشتر و مفصل تری از آن کسب کنیم. در این مراسم همچنین انتظار می‌رود از چند بازی برای کنسول سوییچ رونمایی شود تا به نوعی دلیل خوبی برای خرید آن به بازی‌بازان داده شود. با این حال، بایوور از هم اکنون اعلام کرده که تمرکزی برروی این کنسول ندارد.
تهیه کننده عنوان مورد انتظار Mass Effect: Andromeda، یعنی آقای مایکل گمبل (Michael Gamble) به تازگی در یک مصاحبه در مورد تفاوت‌های کنسولی صحبت کرده است. زمانی که از او پرسیده شد که آیا Mass Effect: Andromeda راه خود را به کنسول نینتندو سوییچ باز خواهد کرد یا خیر، ایشان پاسخ دادند:
نقل‌قول:
بله، اما هم‌اکنون خیر. ما برروی آن برنامه ریزی نمی‌کنیم. اگر سوییچ منتشر شد و همه از ما Mass Effect: Andromeda را خواستند، چه کسی می‌داند. ما نمی‌خواهیم این گونه درها را به سوی آن‌ها ببندیم.
اما صحبت‌های آقای گمبل به همین جا ختم نشد. مایکل گمبل در مورد کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو شرکت سونی و پراجکت اسکورپیو شرکت مایکروسافت چنین گفت:
نقل‌قول:
در مورد کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو ما دقیقا کارهای همیشگی را انجام می‌دهیم. بسیار خب، قدرت این کنسول چقدر است و ما چکونه می‌توانیم بازی خود را با توجه به آن بهینه سازی کنیم تا بهترین تجربه برای بازی‌بازان فراهم شود؟ در مورد پلی‌استیشن ۴ پرو و مسائل فنی، احتمالا در ماه‌های ژانویه و فوریه بیشتر صحبت خواهیم کرد.
برای کنسول اسکورپیو، ما هم‌ اکنون هیچ برنامه ای نداریم اما هیچوقت نمی‌دانید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
کنسول جدید نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، با وجود تمام امید‌هایی که به آن می‌رود، در روز‌های اخیر اخبار خوبی را دریافت نمی‌کند. هفته گذشته بود که اعلام شد باتری این کنسول قابل تعویض نیست. با وجود عرضه شدن عنوان Mass Effect 3 برای کنسول Wii UU، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که ادامه ماجراهای فضایی جذاب بایوور را در کنسول سوییچ تجربه نمایند که فعلا خبری از این نسخه از بازی نیست. با تمام این تفاسیر، باید منتظر مراسم ۱۳ ژانویه بمانیم و ببینیم نینتندو می‌خواهد با سوییچ چه برنامه‌هایی را اجرا نماید.
عنوان مورد انتظار Mass Effect: Andromeda قرار است در بهار سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود؛ ال[تصویر:  mass-effect-gamescom.jpg]بته اگر مانند بسیاری از بازی‌های امروزی، تاخیری دریافت نکند.