Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی ۱٫۰۳ عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim با این که یکی از برترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی است، اما نمی‌توان مشکلات فنی آن را نادیده گرفت. این عنوان در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و پر بود از مشکلات فنی و باگ‌های خنده داری که برای بازی‌بازان تبدیل به یک عادت (و در مواقعی جزء سرگرمی‌های) بازی‌بازان شده بود. حال، نسخه بازسازی شده این عنوان با نام The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition مدتی است که عرضه شده اما مشکلات فنی بازی تا حدودی، هنوز هم پا برجا هستند.

بتسدا امروز به‌روزرسان ۱٫۳ عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition را منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد بازی می‌شود. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است و نسخه اکس‌باکس وان به زودی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۳ عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition را در زیر مطالعه کنید:
  • پایداری کلی بازی و بهبود های عملکرد

  • رفع شدن ایرادی که تاثیرات کوتاه مدت درست کار نمی‌کردند

  • پشتیبانی بهتر از نمایشگر‌های ۱۴۴hz

  • رفع شدن ایرادی که بعضی اوقات از وصل شدن به Bethesda.net جلوگیری می‌کرد
تجربه The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition با قابلیت پشتیبانی از ماد، محتواهای الحاقی و پیشرفت جلوه های بصری، نه تنها برای طرفداران این بازی ضروری است، بلکه دیگر بازی‌بازان نیز می‌توانند به راحتی باری دیگر وارد دنیای فوق‌العاده و شگفت انگیز بازی شوند. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است.
[تصویر:  The-Elder-Scrolls-V-Skyrim.jpg]