Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هیدکی کامیا از لغو شدن Scalebound می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Scalebound_E32016_02_Thuban-Roar-660x370.jpg]

هیدکی کامیا به‌عنوان کارگردان Scalebound، صحبت‌هایی درباره‌یلغو شدن آن کرده و به خاطر این کار، معذرت خواسته و قول ارائه‌ی بازی‌هایی عالی و سرگرم‌کننده را داده است.

هیدکی کامیا که نقش اصلی در ساخت Scalebound را داشته، طی توئیت‌های مختلف، به سوالات طرفداران پرداخته و همچنین وعده‌ی اتفاقات خوبی را داده است:

نقل‌قول:
همان‌طور که شنیده‌اید، متاسفانه Scalebound لغو شده است. من بسیار شرمنده‌ام برای کسانی که منتظر این بازی بوده‌اند.

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) January 11, 2017

متاسفم از اینکه در اول سال، چنین خبر بدی را شنیده‌اید. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، این است که وعده‌ی ارائه‌ی بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای را بدهم.

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) January 11, 2017

من به سختی کار خواهم کرد تا دیگر ناامید نشوید و امیدوارم که ما را تا آینده‌ای نزدیک دنبال کنید.

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) January 11, 2017

قرار بود که Scalebound برای رایانه‌های شخصی و کنسول نسل هشتمِ ایکس‌باکس وان منتشر شود و شامل جهانی بزرگ با یک اژدهای قابل کنترل، بخش Co-op، هک‌انداسلش شبیه به Devil May Cry می‌شد و دارای ویژگی‌های مختلف دیگری نیز بود. با وجود اینکه چنین عنوان جذاب و خلاقانه‌ای لغو شده و دیگر وجود ندارد، فیل اسپنسر گفته است که این تصمیم سخت، نتیجه‌ی بهتری برای بازیکنان خواهد داشت.