Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حجم The Legend of Zelda: Breath of the Wild برروی نینتندو سوییچ مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز مراسم معرفی کنسول منحصر به فرد شرکت نینتندو با نام نینتندو سوییچ در توکیو ژاپن برگزار شد و اطلاعات بسیاری از همه جوانب این کنسول و البته بازی‌های پر زرق و برق آن منتشر شد. شاید مورد انتظار ترین عنوان نینتندو سوییچ، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشد که به صورت یک بازی روز لانچ در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. حال، حجم اشغالی این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ مشخص شده است.

امروز مشخص شد که حجم دانلود عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild مقدار ۱۳٫۴ گیگابایت است و در واقع این بازی به مقدار ۱۳٫۴ گیگابایت از فضای هارد درایو کنسول نینتندو سوییچ را اشغال خواهد کرد.
این رقم شاید خیلی زیاد و شوکه کننده نباشد اما وقتی درمی‌یابیم که نینتندو سوییچ ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، مشخص می‌شود که تنها این بازی چیزی حدود نیمی از حافظه کنسول را اشغال خواهد کرد. قضیه زمانی جدی تر می‌شود که بدانید بخشی از فضای ۳۲ گیگابایتی کنسول سوییچ توسط سیستم عامل آن از قبل اشعال شده است. در واقع با خرید The Legend of Zelda: Breath of the Wild، نیمی از حافظه کنسول به راحتی پر می‌شود که خیلی برای بازی‌بازان خوشایند نیست.
خوشبختانه در مراسم معرفی سوییچ، نینتندو اعلام کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های حافظه‌ خارجی microSDXC، میزان فضای کنسول را افزایش دهند که البته با هزینه اضافی رو به رو است.
عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای عرضه در تاریخ ۳ ماه مارس ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است و برای دو کنسول Wii U و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
شما می‌توانید کل مراسم امروز و همچنین اخبار منتشر شده از نینتندو سوییچ را از اینجا مشاهده کنید.
[تصویر:  WiiU_TheLegendofZeldaBreathoftheWild_E32...rain-1.jpg]