Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویر جدیدی از عنوان Splatoon 2 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه اول عنوان Splatoon را به جرئت می‌توان یکی از محبوب ترین عناوین سال ۲۰۱۵ و یکی از محبوب ترین عناوین کنسول Wii U معرفی کرد. این بازی محبوب و به شدت سرگرم کننده، حال، قصد دارد تا با نسخه دوم، محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهد. دیروز در مراسم معرفی کنسول نینتندو سوییچ، از عنوان Splatoon 2 رونمایی شد تا عنوان مورد انتظار دیگری به لاین آپ این کنسول اضافه شود.

به تازگی تصاویر جدیدی از عنوان Splatoon 2 منتشر شده است که شامل اسکرین شا‌ت‌ها، تصاویر هنری و باکس آرت این بازی می‌شود. جلوه‌های بصری شاد و رنگارنگ بازی که در نسخه اول توجه همه را به خود جلب کرده بود، حال، خیلی شاد تر و با کیفیت بهتر در نسخه دوم کار شده است که همین موضوع (در کنار ویژگی‌ها و عناصر جدید) انتظار را برای تجربه کردن بازی بسیار سخت می‌کند.
طبق اطلاعاتی که نینتندو منتشر کرده است، Splatoon 2 با پشتیبانی گوشی‌های هوشمند می‌آید که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد سوییچ کنند و matchmaking و صدای چت بازی را بهتر کنند.  عنوان Splatoon 2 در تابستان سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از Splatoon 2 را در زیر مشاهده کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید از اینجا، تریلر معرفی بازی را تماشا و دانلود نمایید.
[تصویر:  Splatoon2_Presentation2017_scrn09_bmp_jpgcopy.jpg]

[تصویر:  Splatoon2_Presentation2017_scrn06_bmp_jpgcopy.jpg]

[تصویر:  Splatoon2_Presentation2017_scrn07_bmp_jpgcopy.jpg]

[تصویر:  NintendoSwitch-Splatoon2-illustration-01.jpg]