Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: طراحی هنری یکی از طرفداران از کراس-اور NieR: Automata و ۲ Gravity Rush را مشاهده کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همیشه تقاطع دنیای شخصیت‌های مختلف در فیلم‌ها، سریال‌ها، کامیک‌ها و البته بازی‌های ویدیویی، برای طرفداران به شدت جذاب بوده است. کرا‌س‌ اور ها حتی اگر خوش ساخت نیز نباشند، طرفداران مشتاقانه آن‌ها را دنبال می‌کنند و دوست می‌دارند. حال، تصور کنید که دنیای دو بازی ژاپنی NieR: Automata و Gravity Rush در یک تقاطع به هم برسند و شخصیت‌های Kat و YoRHa 2B یکدیگر را ملاقات کنند؛ این اتفاق به وسیله هنر یکی از طرفداران محقق شده است.

هر دو بازی NieR: Automata و Gravity Rush 2 به وسیله طراحان کاربلد ژاپنی طراحی و ساخته شده‌اند و هر کدام زیبایی‌ها و ظرافت‌های خاص خود را دارند. از آن جایی که این دو بازی به تازیخ انتشار خود نزدیک هستند، یکی از کاربران توییتر با نام Koyorin، با طراحی یک اثر هنری، شخصیت‌های اصلی این دو دنیا را در یک قاب آورده است و YoRHa 2B و Kat در کنار هم دیده می‌شوند.
نقل‌قول:
از آن جایی که برای هر دو بازی NieR: Automata و Gravity Rush 2 بسیار هیجان زده هستم، احساس کردم که طراحی آن‌ها با لباس‌هایشان بی مناسبت نباشد.
— Koyorin (@koyoriin) January 16, 2017
نتیجه طراحی این کاربر و طرفدار، کاملا دوست داشتنی و زیبا است. این طراحی زیبا، اولین کار Koyorin  و شما می‌توانید طراحی‌های زیبای دیگر او را از دو بازی نامبرده، از اینجا و اینجا مشاهده کنید.
عنوان Gravity Rush 2 در تاریخ ۱۸ ژانویه (امروز) در اروپا، در تاریخ ۱۹ ژانویه (فردا) در ژاپن و در تاریخ ۲۰ ژانویه در آمریکای شمالی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نسخه دموی عنوان Gravity Rush 2 را از اینجا دانلود نمایید.
همچنین نسخه دموی عنوان NieR: Automata هم‌اکنون برای کاربران پلی‌استیشن ۴ در فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس است و طرفداران و بازی‌بازان می‌توانند پیش از عرضه بازی، با اکشن و مکانیک‌های آن به خوبی آشنا شده و لذت ببرند. به شخصه پیشنهاد می‌کنم نسخه دموی بازی را دانلود و تجربه نمایید تا باری دیگر هنر استودیوی پلاتینیوم گیمز در خلق مبارزات و اکشن‌های فوق‌العاده را شاهد باشید.
نسخه‌ اصلی بازی در تاریخ ۷ ماه مارس سال ۲۰۱۷ برای منطقه آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ برای مناطق اروپایی منتشر خواهد شد. اسکوئر اینکس قول نسخه رایانه‌های شخصی بازی را نیز به طرفداران داده است اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است.
[تصویر:  C2TIydMVIAQeDSW.jpg]