Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدت زمان گیم‌پلی Resident Evil VII: Biohazard از نقد فامیتسو لو رفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷، عنوان Resident Evil VII: Biohazard به تاریخ انتشار خود نزدیک می‌شود (هر چند که نسخه‌های روز اول در برخی از فروشگاه‌ها موجود شد) و طرفداران بی صبرانه منتظر تجربه طعم جدیدی از این سری هستند. تنها مرجع شناخته شده و معتبری که فعلا عنوان Resident Evil VII: Biohazard را نقد کرده، مجله مشهور فامیتسو است که نمره ۳۶ از ۴۰ را به بازی داده است. در این نقد و بررسی، مدت زمان گیم‌پلی بخش کمپین بازی مشخص شد.

طبق اطلاعات فامیتسو، برای اتمام بخش داستانی بازی Resident Evil VII: Biohazard مدت ۱۵ ساعت زمان لازم خواهد بود. شرکت کپکام با وجود اطلاعات و نمایش‌های بسیار از بازی، به مدت زمان گیم‌پلی آن اشاره نکرده بود و حال، این مورد را از مجله فامیتسو به دست آورده‌ایم. فامیتسو گفته که بازی پر از صحنه‌های ترسناک و مضطرب کننده است که البته با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر به اوج خود می‌رسند. در زیر، قسمتی از نقد فامیتسو را مطالعه کنید:
نقل‌قول:
آخرین شماره از سری Resident Evil، عنصر ترسناک فعال و کاملا متفاوتی را نسبت به بازی‌های قبلی اضافه می‌کند. تغییر بین نگاه کردن به نوارهای ویدیویی که در گیم‌پلی بازی پیدا می‌شود و بازی اصلی، به صورت یکپارچه است و واقعا به واقع گرایی بازی می‌افزاید. کیفیت بازی زمانی بالاتر می‌رود که هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را بزنید.
نکته بزرگ و مثبت در Resident Evil VII: Biohazard، استفاده مناسب و فوق‌العاده هدست پلی‌استیشن وی‌آر در گیم‌پلی آن است که نه تنها باعث می‌شود این بازی به یک عنوان AAA واقعیت مجازی تبدیل شود، بلکه باعث می‌شود سازندگان و توسعه دهندگان بیشتری به سمت این هدست واقعیت مجازی سوق پیدا کنند و بازی‌های بیشتری برای آن بسازند. با این حال، شماره هفتم Resident Evil بدون هدست واقعیت مجازی نیز به شدت می‌ترساند.
عنوان Resident Evil VII: Biohazard به صورت رسمی در تاریخ ۲۴ ژانویه سال جاری در آمریکای شمالی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن وی‌آر منتشر خواهد شد. این بازی در مناطق اروپایی در تاریخ ۲۶ ژانویه منتشر خواهد شد.
[تصویر:  Resident-Evil-7-biohazard-artwork-004.jpg]