Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معرفی عنوان The Last of Us 2 با آن تریلر فوق‌العاده در مراسم PSX 2016، بازی‌بازان و مخصوصا کاربران پلی‌استیشن را به وجد آورد. پس از موفقیت بی نظیر قسمت اول بازی، تنها یک شماره جدید با همین نام می‌توانست بازی‌بازان را تا این حد خوشحال کند. اما پس از نمایش تریلر The Last of Us 2، نظریه‌ها و حدس و گمان‌های زیادی بر سر بازی به راه افتاد که یکی از تازه ترین آن‌ها، تمرکز بیشتر ناتی داگ برروی شخصیت محبوب الی در بازی است.

هشدار اسپویل داستان
طبق اطلاعاتی که در دست داریم، قسمت دوم The Last of Us بسیار تاریک تر و بی رحم تر دنبال می‌شود و تاکید بسیاری بر ذات الی جوان و بالغ دارد؛ چیزی که شاید در قسمت اول وجود نداشت.
در مصاحبه جدیدی که با آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان بازی  شده است، او به سراغ داستان محتوای الحاقی Left Behind می‌رود. این محتوای الحاقی، قطعا داستانی داشت که به طور خاص به دو شخصیت الی و رایلی می‌پرداخت و رابطه دوستانه و عاطفی آن‌ها را نشان می‌داد.
نقل‌قول:
ما از ابتدا تصمیم گرفتیم این داستان را طوری بنویسیم که میزان دوستی الی و رایلی کاملا مشخص شود و بازیگرانی که با آن‌ها کار می‌کردیم نیز به گونه‌ای به مانند نقش، با یکدیگر دوست شده بودند.
طی داستان محتوای الحاقی Left Behind که چند سال پیش از آغاز بازی اول جریان دارد، الی و رایلی متوجه می‌شوند که آلوده شده اند و باید تصمیمی حیاتی و بزرگ بگیرند. رایلی دو گزینه را پیشنهاد می‌دهد؛ یکی این که به یکدیگر شلیک کنند و در واقع زندگی خود را در همان جا به اتمام برسانند یا این که ساعت‌های پایانی عمر خود را با یکدگیر سپری کنند. رابطه الی و رایلی در داستان Left Behind تا جایی پیش می‌رود که الی احساساتی می‌شود و برای ماندن دوستش، خواهش می‌کند. دراکمن در این خصوص می‌گوید:
نقل‌قول:
این هماهنگی برای رسیدن به صحنه احساسی در داستان برای ما بسیار مهم بود.
این وابستگی الی و رایلی، یک دلیل بزرگ دارد و آن نیز تنها بودن و بی کس بودن آن‌ها است. آن‌ها به غیر از یکدیگر کسی را برای تکیه دادن ندارند و اگر از دید آن‌ها به قضیه نگاه کنیم، احساساتی شدن الی کاملا منطقی است. با همه این تفاسیر گفته شده است که در The Last of Us 2 از گذشته الی بیشتر می‌فهمیم اما چیزی که مشخص است این است که شخصیت الی در طول داستان تنها در تاریکی باقی نمی‌ماند.
شما می‌توانید تریلر معرفی بازی The Last of Us 2 را در زیر تماشا و دانلود کنید:
دانلود ویدیو با رزولوشن ۲۱۶۰p
دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p
دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p
دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

[تصویر:  the-last-of-us-part-2.jpg]