Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان The Pedestrian تقریبا به نیمی از هزینه درخواستی خود در کیک‌استارتر رسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر یادتان باشد، مدتی پیش اعلام شد که عنوان The Pedestrian  به ایده‌ای خلاقانه و نو وارد کیک استاتر شد تا سازندگان بتوانند هزینه‌های ساخت بازی را از این راه به دست آورند. حال، مشاهده می‌کنیم که این عنوان تقریبا به نیمی از هزینه درخواستی خود در کیک‌استارتر رسیده است که می‌تواند خبر خوبی باشد.

کمپین کیک استارتر تا به حال، بستر بسیار خوبی برای خلق بازی‌های فوق‌العاده و ماندگاری بوده است. ایده خوب و منحصر به فرد طراح و سازنده، با کمک‌های مالی طرفداران و مردم با موفقیت پیاده می‌شود و بازی در اختیار بازی‌بازان قرار می‌گیرد. در بسیاری از موارد مشاهده کرده‌ایم که عنوانی با ایده خوب و قابل توجه موفق شده بودجه باور نکردنی و فوق‌العاده ای را جمع کرده و سازندگان توانسته‌اند عنوانی بزرگ را به بازی‌بازان ارایه کنند. این بار در این کمپین، نوبت به یک بازی معمایی دو بعدی می‌رسد که The Pedestrian نام دارد.
اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم، سازنده بازی، استودیوی Skookum-Arts، به ۴۲ درصد از هزینه هدف خود رسیده است و ۵ روز نیز از آغاز کمپین کیک استاتر بازی The Pedestrian گذشته است. هر چه سازندگان به هدف خود نزدیک تر می‌شوند، اطلاعات و جزئیات بیشتری به دست ما می‌رسد.
در بخش کامنت‌های این پروژه، اخبار و اطلاعات امیدوار کننده‌ای دیده شد. در بخش نظرها، از سازندگان پرسیده شده که آیا بازی برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد یا خیر که سازندگان پاسخ داده‌اند فعلا تمرکزشان برروی نسخه‌های ویندوز و مک است اما عرضه بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ اصلا بعید نیست. در روز‌های گذشته نیز سازندگان اعلام کرده بودند که تغییراتی در هزینه‌های هدف بازی به وجود آمده است. در ابتدا قرار بود بازی به صورت استاندارد ۲۱,۰۰۰ و با وجود یک شخصیت زن، ۲۵,۰۰۰  دلار هزینه داشته باشد اما حال، اعلام شده است که هر دو شخصیت مرد و زن از ابتدا قابل بازی خواهند بود و هزینه ۲۵,۰۰۰ دلاری، برای یک گربه در نظر گرفته شده است. Skookum-Arts کمی در این مورد توضیح داده و گفته که این گربه قابل بازی، در بعضی از مناطق، نقش بسیار بزرگی را ایفا خواهد کرد و البته معرفی خواهد شد.
برای کسانی که اخبار بازی The Pedestrian را دنبال نکرده‌اند باید بگویم که The Pedestrian یک بازی سکوبازی دو بعدی معمایی ساید اسکرولینگ (side-scrolling) است که کمی به سمت معمایی پلتفرمینگ تمایل دارد. بازی‌باز از تابلویی به تابلوی دیگر می‌رود و با وصل کردن و مرتب کردن آن‌ها، معماهای بازی را حل می‌کند. این معماهای حل شده، به هم وصل می‌شوند و یک فضای سه بعدی را ایحاد می‌کنند. این به بازی‌باز اجازه می‌دهد تا بتواند به نرمی و با آزادی عمل بیشتر در محیط حرکت کند. هیچ دیواری برای نوشته‌ها نیست! همه مکانیک‌های معماها با استفاده از نمادها و انیمشن‌ها حل و فصل می‌شوند و این در حالی است که هیچ عنصر داستانی در طی گیم‌پلی وجود ندارد. سیستم تابلوهای واقعی دانیا برای این خلق شد که بدون استفاده از نوشته، اطلاعات لازمه و منظور را برساند و محدودیت‌های زبان را از بین ببرد. بنابراین، The Pedestrian برای دادن اطلاعات مربوط به گیم‌پلی، از استایل تابلوها‌ ساده و نمادهای آن‌ها استفاده می‌کند.
[تصویر:  Pedestrian-ds1-670x370-constrain.jpg]