Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با این که اطلاعات چندانی از جزئیات و گیم‌پلی عنوان Death Stranding در دست نداریم، اما با توجه به دو تریلر مرموز و زیبای بازی و البته برچسب کوجیما بر بدنه بازی، قطعا می‌توانیم آن را در دسته مورد انتظار ترین بازی‌های معرفی شده قرار دهیم. به تازگی آقای گیلرمو دل تورو که در عنوان Death Stranding نقش آفرینی کرده است، توضیحاتی در این مورد داده و طرفداران و بازی‌بازان را از برخی موضوعات مطلع کرده است.

امروز، گیلرمو دل تورو کارگردان، در مصاحبه با وب‌سایت IGN در مورد بازی Death Stranding توضیحاتی را ارایه کرد. ایشان بیان کردند که در کار خلق بازی Death Stranding ساخته استودیوی Kojima Productions، هیچ نقشی ندارند. با این که مدتی از اتفاق غم انگیز لغو شدن بازی Silent Hills می‌گذرد، بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان به این فکر افتاده بودند که کوجیما و دل تورو، این بار بر سر عنوانی دیگر با هم متحد می‌شوند اما طبق صحبت‌های آقای دل تورو، او تنها نقش یک بازیگر را در بازی دارد و در فرآیند ساخت و توسعه بازی نقشی ندارد.
دل تورو اشاره می‌کند که بازی مذکور، به طور خالص برآمده از ذهن خلاق هیدئو کوجیما است. او این گونه توضیح داد:
نقل‌قول:
من به عنوان یک بازیگر در ساخت بازی مشارکت می‌کنم. آقای کوجیما با من تماس گرفت و گفت:«من می‌خواهم تو در بازی نقش یک شخصیت را داشته باشی» و من نیز با خوشحالی قبول کردم. سپس او درباره ایده‌هایش درمورد شخصیت صحبت کرد تا من بتوانم آن را درک کنم، اما به غیر از آن، من در ساخت بازی شریک نیستم.
گیلرمو دل تورو ادامه داد:
نقل‌قول:
این کاملا یک بازی کوجیما است. من فکر می‌کنم که این بازی شگفت انگیز خواهد شد، صد در صد. ما این، ایده و نبوغ خود او است؛ من فقط یک عروسک در دستان او هستم. مشارکت من در مورد ایده‌های او بسیار محدود است و ساعت های زیادی را برای اسکن کردن صرف کردیم.
در آخر آقای دل تورو در مورد دشواری‌های روند ضبط موشن کپچرها در بازی گفت:
نقل‌قول:
ما اسکن چهره بسیار با جزئیاتی را انجام دادیم. تنها هفت ساعت فقط برای اسکن کردن زمان صرف شد. ما این کار را با تعداد سه برابر دوربین‌هایی که معمولا برای کارهای متوسط و نمای نزدیک استفاده می‌شود، انجام دادیم. من به شخصه کار اسکن را در فیلم‌ها خود انجام دادم و من می‌دانم که کاری که او انجام داد، قطعا باعث واقعی به نظر رسیدن من در بازی می‌شود.
عنوان Death Stranding با موتور Decima ساخته خواهد شد که موتور بازی سازی بسیار قدرتمندی است. شاید بسیار از شما بدانید که موتور Decima ساخته شده به وسیله استودیوی زیر مجموعه سونی، استودیوی گوریلا گیمز است. آقای مارک سرنی پیش از این در رابطه با عملکرد این موتور بازیسازی و همکاری شرکت Kojima Productions و Guerrilla Games توضیحاتی داده است.
نقل‌قول:
من فکر می‌کنم نکات قابل توجه در رابطه با تکنولوژی‌های استفاده شده در شرکت گوریلا گیمز و این موتور بازیسازی فقط معطوف به گرافیک بالای یک بازی نمی‌شود، شما با استفاده از این تکنولوژی یک دنیای بزرگ را طراحی می‌کنید، هوش مصنوعی دشمنان را در سطح بالایی برنامه ریزی می‌کنید، در واقع شما با یک سری ابزار کاملا حرفه‌ای و کاربردی مواجه هستید. من در واقع نمی‌دانم که گنجایش این موتور تا چه اندازه است اما چیزی که به خوبی از آن اطلاع دارم این موضوع است که هر دو شرکت در حال کار بر روی این موتور هستند و در تلاشند تا بتوانند آن را به درجه بالاتر و بهتری برسانند.
[تصویر:  Screenshot-12_2_2016-3_10_36-AM-ds1-670x...strain.jpg]