Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دور دوم کدهای بتای عنوان Injustice 2 آغاز شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی، کارگردان نام آشنای عنوان مورد انتظار Injustice 2، اد بون (Ed Boon)، در استودیوی NetherRealm اعلام کرده است که انتشار موج دوم کدهای نسخه بتا یا آزمایشی بازی نام برده شده، آغاز شده است. عنوان Injustice 2 قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۷، مخصوصا برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای محسوب می‌شود و مانند شماره اول، امید‌های زیادی از آن می‌رود.

اولین دور کدهای بتای عنوان Injustice 2 پس از اتمام استریم زنده در سه شنبه هفته پیش آغاز شد و حال، شاهد آغاز دور دوم کدهای بتا هستیم. مانند همیشه، آقای اد بون مانند همیشه اخبار خوب را در صفحه شخصی توییتر خود اعلام می‌کند:
نقل‌قول:
دومین موج کدهای بتای  INJUSTICE 2 امروز منتشر شد! [img=0x0]https://s.w.org/images/core/emoji/2/svg/1f642.svg[/img]
— Ed Boon (@noobde) January 27, 2017
با یک جست و جوی ساده از هشتگ Injustice2 beta، می‌توانیم متوجه شویم که هنوز بسیاری از بازی‌بازان در ایمیل‌های خود به دنبال کد هستند و این نشان‌ می‌دهد کدها برای برخی افراد فرستاده شده است. با این حال، با وجود این که تنها ۳ روز بین دو موج ابتدایی کدها فاصله افتاده است، به نظر می‌رسد کسانی که ثبت نام کرده‌اند، باید این مدت را برای فرستاده شدن کدها صبر نمایند. هنوز مشخص نیست که NetherRealm  با توجه به تاریخ انتشار بازی در ۱۶ ماه مه، تا چه مدت از کدهای بازی پشتیبانی می‌کند.
ثبت نام برای دریافت نسخه بتای بازی هم‌اکنون در وب سایت بازی بسته شده است و سازندگان اطلاعات بیشتر را در آینده خواهند داد. نسخه بتا شخصیت‌های سوپر من، سوپر گرل، بتمن و Atrocitus را در دسترس بازی‌بازان قرار می‌دهد و در هر مبارزه، بازی‌بازان با تجهیزات مختلفی برای شخصیت‌های موجود مواجه می‌شوند.
به نظر می‌رسد هزاران نفر در حال بازی کردن نسخه بتای عنوان Injustice 2 و استودیوی NetherRealm از اطلاعات و بازخوردهای آن‌ها برای بهبود تجربه آنلاین بازی استفاده می‌کند. امیدواریم کسانی که برای نسخه بتای بازی ثبت نام کردند، به زودی کد مربوطه برایشان ارسال شود.
[تصویر:  injustice-2-listing-thumb-01-ps4-us-06jun16.png]