Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصویر جدیدی از Kingdom Hearts III به مناسبت تولد ۲۰ سالگی Final Fantasy VII منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
۲۰ سال پیش در چنین روزی، یکی از بزرگ ترین و جریان ساز ترین عناوین در تاریخ بازی‌های ویدیویی منتشر شد. ۲۰ سال پیش در چنین روزی، عنوان Final Fantasy VII عرضه شد که خاطره‌های بی شماری از خود به جای گذاشت و هنوز هم که هنوز است، بازی‌بازان و طرفداران منتظر نسخه بازسازی شده آن هستند. حال، اسکوئر اینیکس نیز با استفاده از Kingdom Hearts III، سالگرد این بازی را تبریک گفته است.

فاینال فنتسی ۷ آن قدر بزرگ و به یاد ماندنی بود که هنوز شخصیت‌های آن در ذهنمان نقش بسته‌اند و موسیقی فراموش نشدنی آن همیشه در خاطراتمان هست. با این که نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII که در دست توسعه قرار دارد، از آن بازی کلاسیک و قدیمی فاصله گرفته است اما نام این بازی به تنهایی می‌تواند همه بازی‌بازان را هیجان زده کند.
شرکت اسکوئر اینیکس به مناسبت تولد ۲۰ سالگی Final Fantasy VII، به سراغ عنوان مورد انتظار Kingdom Hearts III رفته و از یک راه خاص، تصویری جدید از بازی را به مناسبت تولد شماره هفتم فاینال فنتسی منتشر کرده است. قطعا همه شما طراحی هنری معروف Final Fantasy VII را تا به حال دیده‌اید؛ اسکوئر اینیکس یک تصویر از عنوان Kingdom Hearts III با همان استایل و سبک منتشر کرده است. تصویر اصلی را در زیر مشاهده می‌کنید:
همچنین می‌توانید در زیر، تصویر منتشر شده از بازی Kingdom Hearts III را مشاهده کنید:
اگر می‌خواهید بدانید که در مراسم ۳۰ سالگی سری فاینال فنتسی چه اتفاقات مهمی رخ داد، می‌توانید به اینجا بروید.