Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از یاران در Mass Effect: Andromeda منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان زیادی تا انتشار یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ باقی نمانده است و بایوور سعی می‌کند تا زمان انتشار، اطلاعات و نمایش‌های هیجان انگیز و مفیدی را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران قرار دهد. بایوور به تازگی اطلاعاتی از دو تن از شخصیت‌های هم تیمی در جوخه داستان بازی منتشر کرده است؛ جوخه‌ای که طرفداران به شدت به دنبال این هستند تا بدانند از چه کسانی تشکیل شده و شخصیت پردازی اعضا چگونه خواهد بود.

این اطلاعات جدید از یاران بازی در وب‌سایت رسمی عنوان Mass Effect: Andromeda منتشر شده است و از دو شخصیت انسان در تیم Pathfinder که با Ark Hyperion سفر می‌کنند، می‌گوید.
[/url]
[تصویر:  3189275-mea_liam_kosta.jpg]
 در کنار یک سری اطلاعات جزئی مانند قد، وزن و علایق، ما دریافتیم که شخصیت 
Liam Kosta یک متخصص امور بحرانی است که تمرینات تاکتیکی غیر نظامی دیده است. به نظر می‌رسد که او یک ایده‌آلیسم است و حاضر است برای صلاح و موفقیت Pathfinder ریسک‌ها و خطرات زیادی کند؛ ریسک‌هایی که به نظر می‌رسد مربوط به مهارت‌های مبارزه‌ او باشد. طبق اطلاعات منتشر شده از این شخصیت، Kosta طرفدار پروپاقرص overclocked dual omni-blades (تیغه‌های استفاده شده برای مبارزات نزدیک) است و از جت پرنده خود برای پروازهای چشمگیری در زمان درگیری و نبرد استفاده می‌کند.

[تصویر:  3189276-mea_cora_harper.jpg]
Kosta توسط [url=https://www.masseffect.com/en-au/news/cora-harper]Cora Harper به تیم ملحق شده است؛ یک زیست شناس که وقت زیادی را با یک فرمانده واحد Asari می‌گذراند. سرهنگ Harper قصد دارد تا یک شات گان را آماده مبارزه کند و با کمک توانایی‌های زیست شناسی خود، قابلیت شارز قوی را برای اسلحه تعبیه می‌کند که به دشمنان در فاصل کم، آسیب زیادی می‌رساند. نقل قول معروف و بامزه او این است که «وقتی علم زیست شناسی‌ات برای اسلحه‌های سطح بالا به کار می‌رود…مردم حق دارند که تعجب کنند».
قطعا بایوور با Mass Effect: Andromeda برنامه‌های زیادی برای بازی‌بازان دارد و می‌خواهد طرفداران را از هر نظر راضی کند. شخصیت‌ پردازی شخصیت‌های هم پیمان و دوست در سه گانه معروف Mass Effect فوق‌العاده بود و یکی از جذابیت‌های غیر قابل انکار بازی به حساب می‌آمد؛ اگر در Andromeda نیز این چنین شخصیت پردازی و روایت داستانی را مشاهده کنیم، حدود نیمی از راه موفقیت بازی سپری شده است