Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات یکی دیگر از یاران عنوان Mass Effect: Andromeda مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان زیادی تا انتشار یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷، یعنی Mass Effect: Andromeda باقی نمانده است و بایوور سعی می‌کند تا زمان انتشار، اطلاعات و نمایش‌های هیجان انگیز و مفیدی را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران قرار دهد. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Mass Effect: Andromeda بایوور در یک اقدام جالب، به معرفی شخصیت‌های هم تیمی یا به اصطلاح، یاران Pathfinder در بازی پرداخته است.

پس از معرفی دو شخصیت هم تیمی، حال، بایوور یک شخصیت دیگر را نیز معرفی می‌کند و ویژگی‌های او را برمی‌شمارد. امروز این استودیوی ماهر به سراغ یکی از اعضای گروه با نژاد Asari رفته است و او را به بازی‌بازان معرفی می‌نماید. شخصیت Peebee یک Asari مونث است که البته با نام Pelessaria B’Sayle نیز شناخته می‌شود (در واقع Peebee نام مسعار او است).
طبق اطلاعاتی که بایوور داده، این شخصیت به شدت بی ملاحظه و خطر پذیر است و در هیجان برای ماجراجویی، رقیبی ندارد. Peebee از لحاظ خون شناسی خاص است اما این عامل مانع از دوستی و خون گرمی او نشده است. او از سفر در راه شیری خسته می‌شود و هر کاری می‌کند تا به گروه flirt ملحق شود. Peebee کارهای درخواستی را انجام می‌دهد و از نظر او، این سفر و اقداماتی که در حال انجام است، به یک چیز بزرگ و ناشناخته ختم می‌شود.
Peebee در Hyetiana به دنیا آمده است و به هیچ کس و هیچ چیز وابستگی ندارد. شما می‌توانید در زیر، مشخصات دقیق این Asari مونث را مطالعه کنید:
  • قد: ۱۶۷cm (5’۴)

  • وزن: (۱۱۴ pounds)

  • نام مستعار: Peebee

  • اسلحه مورد علاقه: پیستول Sidewinder Outlaw

  • توانایی‌های مبارزه: هفت تیر کش، Biotic Destabilizer

  • قدرت زیستی/فناوری مورد علاقه: Invasion یا وارونگی

  • نقل قول معروف: راه شیری یک حالت been-there-done-that دارد. حتی اگر من کاری را انجام نداده باشم، مطمئن هستم کسی انجامش داده است.
قطعا بایوور با Mass Effect: Andromeda برنامه‌های زیادی برای بازی‌بازان دارد و می‌خواهد طرفداران را از هر نظر راضی کند. شخصیت‌ پردازی شخصیت‌های هم پیمان و دوست در سه گانه معروف Mass Effect فوق‌العاده بود و یکی از جذابیت‌های غیر قابل انکار بازی به حساب می‌آمد؛ اگر در Andromeda نیز این چنین شخصیت پردازی و روایت داستانی را مشاهده کنیم، حدود نیمی از راه موفقیت بازی سپری شده است.
طبق اطلاعات استودیوی بایوور، عنوان Mass Effect Andromeda در تاریخ ۲۱ ماه مارس سال ۲۰۱۷ در منطقه آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۳ مارس در منطقه اروپا منتشر خواهد شد. در چند وقت اخیر اخبار زیادی از عنوان Mass Effect Andromeda منتشر شده است و اعلام شد که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ [url=https://gamefa.com/369463/%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-mass-effect-andromeda-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%86%D8%AA%D9%86%D8%AF%D9%88-%D8%B3%D9%88%DB%8C%DB%8C%DA%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C/]برنامه ریزی نشده است
، برروی استیم قرار نخواهد گرفت و البته کیفیت‌های اجرایی آن برروی پلتفرم‌های مختلف نیز مشخص شد.