Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کوجیما توضیح می‌دهد که چرا سونی را برای کار خود انتخاب کرده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با این که هنوز چیز زیادی در مورد بازی Death Stranding نمی‌دانیم و تریلرهای منتشر شده از بازی به صورت سینماتیک بوده‌اند، اما با شنیدن نام هیدئو کوجیما در بالای نام آن، خود به خود به بازی امیدوار می‌شویم و این عنوان برایمان مورد انتظار می‌شود. به تازگی در یک ایونت از سوی RTX Sydney، کارگردان افسانه‌ای عنوان Death Stranding، یعنی آقای هیدئو کوجیما در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند و اطلاعات مفیدی را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران قرار دادند. در یکی از بخش‌های این صحبت، آقای کوجیما در مورد همکاری با سونی (Sony Interactive Entertainment) توضیح دادند.

اول از همه، کوجیما اشاره کرد که پیش از بستن قرار داد همکاری با سونی، پیشنهاد‌های فراوانی از شرکت‌های مختلف داشته است و حتی از بیرون از صنعت بازی‌های ویدیویی نیز به ایشان درخواست همکاری ارسال شده بود. همچنین مشخص شد که یک فرد عرب از امارات به منزل کوجیما آمده و به او پیشنهاد پول زیادی داده است.
پس از این قضیه، آقای کوجیما توضیح داد که چرا سونی را به عنوان همکار انتخاب کرده است. این، اولین عنوانی است که از طرف کوجیما به صورت مستقل ساخته می‌شود و کوجیما می‌خواهد تا همه از این بازی خوشحال باشند؛ بنابراین ایشان شرکتی را انتخاب کردند که احترام و رابطه خوبی بین آن‌ها برقرار بود.
ایشان با سونی حدود ۲۰ سال کار کرده‌اند و بنابراین همه افراد را از بالا به پایین می‌شناسند. او می‌خواست که اولین بازی‌اش به یک موفقیت تبدیل شود و این گونه فکر کرد که با همکاری سونی، احتمال شکست خوردن آن پایین است.
به عنوان اولین بازی مستقل خود، برای آقای کوجیما به شدت مهم بود که تا حد زیادی خلاقیت داشته باشد. با وجود کار کردن با سونی و آن احترام متقابلی که بین آن‌ها وجود داشت، او این اجازه را داشت که بسیار خلاق باشد و تا این جا، انتخاب درستی بوده است.
سونی به هیدئو کوجیما، آزادی خلاقیت ۱۰۰ درصدی داده است. آن‌ها در راس کار ساخت بازی قرار دارند اما آقای کوجیما این همکاری و مشارکت را دوست دارد؛ بنابراین به خوبی با هم همکاری می‌کنند.
آقای کوجیما به این نکته اشاره می‌کند که سونی با محتوای اولین تریلر بازی موافقت کرد اما به نظر او، تعداد کمی از شرکت‌ها هستند که این اجازه را بدهند (نشان دادن بدن لخت بازیگر مشهور؛ نورمن ریداس). کوجیما می‌گوید که سونی خیلی راحت با این قضیه کنار آمد.
آقای کوجیما مانند همیشه، اطلاعات جزئی و روشن کننده‌ای از گیم‌پلی بازی Death Stranding ارائه نکردند اما به این نکته اشاره داشتند که Death Stranding یک بازی واقعیت مجازی نخواهد بود؛ دست کم برای الآن.
این تمام صحبت‌های آقای کوجیما در ایونت نام برده شده نبود و ایشان در مورد مناسبت بودن ایده بازی Death Stranding برای بازار و مسائل سیاسی آمریکا و میل خود به بازی‌سازی نیز توضیحاتی را ارایه کردند. ایشان در یک اظهار  نظر زیبا توضیح دادند که:
نقل‌قول:
من می‌خواهم تا زمان مرگم به بازی سازی مشغول باشم و در جلوی صف، شانه به شانه‌ی جوانان و تازه واردان به این عرصه کار کنم. با این حال، همان‌طور که خاطر نشان کردید، من چیزی حدود ۳۰ سال به سختی مشغول کار کردن بوده‌ام و جایی در اعماق ذهنم چیزی به من می‌گوید که مدتی استراحت کن؛ درواقع خانواده‌ام مدت‌ها است که به من می‌گویند باید مدتی استراحت کنم ولی وقتی از دوستانم درباره‌ی این موضوع سؤال می‌کنم آن‌ها می گویند که من نمی‌توانم استراحت کنم چرا که مردمانی در سراسر دنیا منتظرند تا خبری از بازی بعدی من به گوششان برسد.
عنوان Death Stranding قرار است در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.
[تصویر:  death-stranding-ds1-670x333-constrain-1.png]